Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 16, 2010

Kesibukan Semalam dengan Fruit Tartled

Sibuk-sibuk pun masih sempat berblog..

Buat ni untuk mesyuarat kat opis semalam!

kastad dan buah aku isi kat opis aje, coz nak makan petang kan..
isi awal2 nanti takda tempat nak simpan lak, peti sejuk tak muat...

Marilah menjamu mata dengan hasilnya yang dah pun di telan abis semalam..



kalau korang nak resepi leh la eh.. klik kat-->> sini
atau Klik je Kat kategori 'TAT' tu..


4 comments:

Mimy Hamid said...

resepi je tak bermakna buat aku sebab aku malas..apa kata ko buatkan aku ..hehehe

hanie@nisya said...

jamu mata tak kenyang.. nampak sedap...

kella said...

lama dah nak bagi ko rasa kan? tak bagi2.. tulah.. jauh kita ni kan? ober da sea! ;p

kella said...

oh hanie.. kan best kalo jamu mata leh kenyang kan? ishk!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker