Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, April 8, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...

Caya lah En Ben kita buat Jelajah Blog! dah edisi ke 3 tak silap aku! hohoho
Pertemuan kita satu kebetulan yg betul2 tidak dirancang ya.. En Ben!
sememangnya bagus untuk aku yang baru keluar dari kepompong ni!
memang kena time dan ketikanya!

Nak kenal lebih mesra ngan dia? boleh kenalinya di blog Ben Ashaari .. baik hati... tapi 'jangan bagi dia membebel'... sekali dia membebel.....!? haaa....

yaa... lupa lak.. kena isi tempat kosong ni...

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...

berapa patah perkataan pon boleh ye Ben?
yaa... kerana saya ( eh ter'saya' plak...) mahu tahu dari pandangan En Ben tentang blog ni!
maklumlah, memang dah lama berblog tapi baru sekarang terkeluar dari kepompongnya.. sudah bersedia untuk melihat.. mengenali.. dan belajar dari dunia luar...dan ku juga mahu jadi rama-rama yang indah.. lalalala... ;p
juga ingin berkenalan dengan ramai rama-rama..semesta..yang indah diluar sana..
kot2 ada tip-tip memikat pengunjung ke blog ku ini ke.. petua-petua ke.. ya..dialu-alukan..

sudi2kan jelajah ke blog ni pula ya..

apa2 kekurangan, kritikan serta pandangan adalah diterima dengan hari yang terbuka..
yelah kita tak boleh nak nilai sendiri 100%, perlukan suara dari orang luar juga.

Korang kat luar sana pun, kalau nak si Ben terjah jelajah korang, sudi sudilah ke blog BEN..

Selamat jelajah menjelajah!

6 comments:

Ain said...

salam,

singgah dari blog ben...

tahniah...

Ena said...

Tahniah ye!..

singgah dr blog En. BEn.. :)

btw, salam kenal

kella said...

Ain dan Ena: tq sudi singgah sini! hehehe.. malu lak! blog ini tidak sehebat blog2 lain di luar.. sedang usaha mantopkan lagi!
takpe usaha tangga kejayaan kan! nanti kita kunjung mengunjung ya!
:D tq..

mumyShaneQeisha said...

salam kenal..singgah dari blog ben.follow this blog ya

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben...

berguling2 jap kat blog ni sambil baca entri :)

kella said...

hai..MummyShane n Azrul: tq so much ya sudi singgah.. i follow u too.. takpe.. berguling2 pon boleh.. asalkan happy.. semoga happy di sini ya.. klau ada apa kekurangan/pendapat.. leh share ya! tengkiu..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker