Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 30, 2010

Rindunya Pada Mereka Berdua Ini



Semalam papa menelefon.. lama dah tak cakap sebegitu lama..
katanya lama tak dengar cerita.. lama tak telefon..
aku membalas yang aku sengaja menunggu mereka yang menelefon ku..

"papa yang tak 'call' sini... kla je yang 'sokmo' kol papa.."
dia diam je...

mendengar suaranya yang agak ceria.. ku tahu dia sihat..
mama..di bilik air.. mereka sedang bersiap nak ke masjid katanya..
adik juga begitu..! oh iya?
papa kata, sekarang ni, boleh dikatakan hari2 adik ke masjid untuk maghrib dan isya'
Alhamdulillah..
aku minta papa puji dia bagi pihak aku..
....
papa kata dia tersipu-sipu! helleehhh....

Rindu rasanya, lama tak bertemu mereka!
dulu sebelum kawin, hampir setiap minggu, sabtu dan ahad aku akan balik kampung!
di KL hujung minggu? bagi aku boring aje.. selain menghabiskan duit...
baik lah aku balik.. lepak rumah.. jenjalan ngan family, habiskan duit dengan mereka..
tak apa..

Tuhan, semoga ahli keluarga ku sentiasa berada di dalam lindungan mu.. Amin

IringJeling:kalau nak balik kampung ni, nampak gaya mcm lama lagi laa.. sibuk nak masuk rumah lagi ni...hmm..

2 comments:

Mimy Hamid said...

ko seiras mama ko la...anak mama..hehe

kella said...

ada orang kata seiras mama.. ada orang kata seiras papa..
sebetulnya aku iras keduanya.. anak mereka lah katakan..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker