Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 16, 2010

Berita itu benar-benar membuatkan ku gembira!

Aku tumpang gembira sebenarnya!
Petang semalam aku benar2 telah dikejutkan dengan berita dari seorang kakak aku nih!
Bila terkeluar saje dari mulutnya yang dia .... mengandung!! terus seribu satu perasaan menerpa!
Tak perlu tunggu lama untuk perasaan gembira itu! gembira sangat! terharu.. terkejut!

Sebak aku dengar katanya selama 7 tahun dia tunggu untuk tengok 2 line kat 'pragnancy test' tu! asyik2 kecewa bila hanya satu line shj kelihatan!
sebak sungguh! sebab aku juga berkongsi perasaan yg sama!
tak perlu tunggu lama2 air mata terus je mengalir! sama! begitu juga dengan dirinya!
lagi terharu tambah sebak kerana aku orang yang pertama antara kwn2 yg dia kongsi berita ini!
Dia mahu aku tahu, dia mahu kongsi kegembiraan ini...
Aku faham kak..

Dia juga begitu mahu aku turut ikuti apa yang dia usahakan hingga dia boleh hamil ketika ini..
dia mahu aku turut serta merasa perasaan itu sendiri!
Aku tahu kak kau ambil berat tentang diriku!
terima kasih ku ucapkan!
Aku mmg dah anggap dia sebagai kakak ku.. kerana aku tak punya kakak atau abang..
sebagai ada satu 'chemistry' bila kami bersama!

dengan dia lah tempat aku meluahkan rasa hati!
dengan dialah kami sama2 share kalau ada apa2 tip terbaik untuk mendapatkan zuriat!
sama2 kongsi suka, gelak tawa, duka...!

Apa pun kak.. aku ucapkan tahniah sangat! aku tahu kau gembira sangat sekarang ni! dan aku juga nak kau tahu kak.. yang aku juga gembira! tiada ucapan lain lagi.. selain...
Syukur Alhamdulillah...

6 comments:

azila said...

Alhamdulillah..tentu seronok kan??kim salam sy kat kakak tu..hepi utk dia gakk..sbb sabar menunggu.Sy pon xsesabar dia rasanya:)

sI tEDI said...

syukur!

Alhamdulillah...

InsyaAllah.. rezeki masing2 mesti ada.

Allah maha mengetahui!

kella said...

Azila: memang seronok! kita yang rasa seronok lebih2 apa lagi dia!

Tedi: InsyaAllah.. ya tedi, ku yakin itu.. dan ku percaya..

Mimy Hamid said...

ko pun tak lama lagi akan ada rezeki..amin

kella said...

Mimy: terima kasih doakan aku ya! aku sentiasa berdoa juga..

Mrs Bahari said...

kakak nie pun ucapkan terima kasih..memang hepi sangat lah rasalah coz bertahun tunggu zuriat yg ke-2. Kata org sabar kita suatu hari pasti dibalas.

" Bila Allah cepat makbulkan doamu, maka dia menyayangi mu, bila dia lambat makbulkan doakan, dia ingin mengujimu, bila dia tidak makbulkan doamu, maka dia merancang sesuatu yang lebih baik utk mu,oleh itu sentiasalah bersangka baik pada Allah dalam apa jua keadaan pun kerana kasih sayang Allah itu mendahului kemurkaannya"..Mas, ingat tak ayat2 kak zie nie..so,teruskan berdoa ye dik!!!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker