Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, April 28, 2010

Ahh.. Seminar semalam ya?

Semestinya aku akan bercerita tentang seminar yang aku pergi semalam hari nih!
'Sesi ngantuk-ngantuk' entry semalam tu? kan...tak ngantuk jadinya wehh...!
mula2 memang ada bau2 nak ngantuk masa sesi 'adamaya'.. tapi jadi cerah kembali setelah di 'ESQ' aku sangat suka! menyentap rohaniah dan batiniah!
lepas ESQ je, lansung tak ngantuk dah.. hehehe.. kena 'cuci'..
tapi pengacaraan! Failed!! walau aku akui mmg 'emcee' suka uat joke, buat ramai tergelak! tapi.. ntah byk tak kena lah..

hehehe..

nanti sambung cerita lah, aku betul2 tak sempat nak kongsi lagi nih!

3 comments:

Mimy Hamid said...

emcee si danny tu lawak tak bermotif..tu la orang gelak..hahaha

kella said...

haah beb...
ntah ape2 ntah.. huhuhu

AiZ said...

hmmm... jap biar aqu duduk diam sat.... hmmm... ape itu esq? hikhik... jahilnya aku nih.. :P




komen i punya entry gak ye.. klik bertubi-tubi kat sini >>BAGAIMANA NAK JADI BLOGGER YANG DIKENALI RAMAI DENGAN BERKESAN !



Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker