Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, April 29, 2010

Tag dari Dak Sarah Chumel

Wah..sekali kena tag ngan budak chumel Sarah ni.. nanti kalau Aunty Kella (oh, aku dah jadi aunty ke? ohh tidak..) dapat beby, chumel juga cam sarah yee...

1. Go to your photo files. Select the 8th photo folder.
ok dah!


2. Select the 8th photo in that folder.
dan ini lah gambar yang ke 8 itu! lohh.. gambar bebudak nih! hisshh.. asik gambo deme je yang penuh kat lam folder nih!




3. Post that photo along with the story behind it.
Masa ni 'deme' berdua tengah bersanding kat Bt Gajah Perak ni.. masing2 muka gumbira je, tiada nestapa...
harapnya perkahwinan mereka berdua dirahmati Allah selalu.. sentiasa bahagia, gembira, jika ada perselisihan dapat diselesaikan dengan bijak... saling memahami, saling mempercayai.. dan saling melakukan yang terbaik untuk pasangan masing2 dan,
semoga juga dikurniakan zuriat sebagai pengikat kasih sayang..penyejuk hati..
Amin..

4. Then challenge 8 blogging friends to do the same !

I callenge u! Mimy, Ika, Tedi, Cikgu Isza, Siti, Kak Lynn, Aiz, Kak Mas...


Buat yer..! saje suka mengetag! kerana aku ada kamu..

hohoho..

11 comments:

Mimy Hamid said...

deat kella...aku tak buat tau sebab dah buat...heeheh amboi memori berkasih gitu..hehe

Ain said...

thank u....

laju tull kella jawab tag...hehehe

jemput minum air kat blog akak....

upah jawab tag...hahaha....

Frodo Baggins said...

woohaaaa
semoga berbahagia ke kahir hayat
muka berseri2 ...


hmmmm ... :)

sI tEDI said...

kono lak i....

dah berapa org tag ni....hehehe

leh jawab InsyaAllah...

ardinihumaira said...

baikkkk! dni buat. heheehe malam ni tau kak.. kena schedule dulu. sebab tenet tengah lembap. hukhukkk ;'( tq tag dni lalalala sambil makan salad ;p

May Happiness Be Around You Now And Forever

AiZ said...

hikhik... i pun kene tag... i akan tengok ape ade dalam folder i tuh.. :P



komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>Sebab-sebab Blogger takde Idea nak tulis Entry



ct_nurmarlissaa said...

waa..cumeii nyer..kamo..tag tue lambat....skitt yer dearr..

LyNn HaMzAh said...

kella : nanti kak lynn jwab tag kella yer...tp x janji bila yer...tgk bz sokmo nie...huhuhu...

RedLife2Love said...

akan dibuat.. sila tunggu yer.. hehe.. =P

kella said...

Mimy: hehe.. aku cam penah tengok kat tempat ko..haah la. aku lupe.. ;p

KakAin: laju..sekarang dah laju..heheh.. ada air ke kak? upah lari laju2..

Frodo: :) tengkiu fren..

Tedi: hehehe.. aku memang akan selalu akan kenakan kau.. bersiap siaga lah.. :)

Dni: tima kasih sebab sudi tau.. :)

Aiz: korek..korek ya Aiz.. :D

Kak Mas: takpe kak mas..take ur time.. :)

Kak lynn...kita tahu akan sedang kesibukan melanda tu.. 'man-man..' takpe..

kella said...

Iqa: buat tau.. terima kasih sebab sudi buat... tengkiu beli beli muchi..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker