Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, May 5, 2010

Menarik! sampai dapat 'award'!

Ha.. hari ni rasanya nak abiskan tag lah!


Terharu pula bila diberi award dari 'apa katanya' Azila! terima kasih kerana sudi!
blog picisan yang baru nak belajar ni harapnya akan jadi lebih tambah menarik lah lepas dapat award ini! tengkiu so much ya Azila (mcm ucap thanks kat diri sendiri pulak! sama eja pula namanya n namaku..!)
haruslah ada misi sulit yang perlu diselesaikan kan...

1. Thank and link the person that give you the award
- Thanks a lot to
Azila ya!

2. Pass this award to 10/20/30/all bloggers you've recently discover
Ikhlas ku katakan, blog kamu2 di bawah adalah sangat menarik! dan aku suka! aku mahu kamu terima award ini, kerana kamu punya blog yang menarik..dan selayaknya..

1- Mimy!
2- Ika
3- Kak Mas
4- Kak Lynn
5- SITI
6- Frodo
7- MSR
8- TEDI
9- Kak Ayu-siti ruhayu
10- Kak InaKL

3. Contact said blogs and let them know they've won this award
- okiess
4. State 7 things about yourself
1. suka koko! cadbury apatah lagi!
2. suka nyanyi!walaupun suara tidak di iktiraf, cukup dgn pengiktirafan dari Mr hubby, makanya aku selalu menyanyi untuknya.. lalala
3. Aku suka gelak, riang ria.. diorang kata aku kelaka! cam katun! pulakk..
4. agak suka memasak dewasa ini, suka nak cuba menda baru! bagiku memasak itu adalah seni.. seni di dapur..
5. Aku kurang selesa mereka yg suka tengking2, cakap nada tinggi..terasa pilu
6. aku seorang yang utamakan keluarga terlebih dahulu.. sayang mereka
7. saya sayang suami saya! ('saya' sudah...) lokong, i love u!
Itu sahaja, selesai 1 hutang dengan Azila!
terima kasih pada yang sudi memberi dan sudi menerima..
:D
IringJeling: dihargai dan menghargai..

5 comments:

myQza said...

maceh bg award :)

RedLife2Love said...

tenkiu 4 da award =)

kella said...

korang 2! aku belum sempat nak bgtau sendiri korang dapat nie... trimas... trimas.. :D

ct_nurmarlissaa said...

tq for the awardd...award lama pung blumm jawabb...huahuahauhuaa

LyNn HaMzAh said...

tq sebab bg award pada kak lynn...nanti kak lynn letak kat blog yer kella...


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker