Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 9, 2010

the perfect vacation giveaway by ciare :)

(ini ialah sticky mode.. untuk entry terbaru tetap ada... dibawah... (^_^) )

Yeah! join contest lagi!

kali ni dari
Pn Ciare kita..
masih sempat ni... 2 hari lagi tarih tutupnya!

hehehe.. mari-mari sapa mau join silakan... segala syarat dan terma adalah
di sini


Dan gambar nya...
v
v
v
..

~ Gambar ni di ambil masa percutiaan di Cameron Highland baru-baru nih! kat Boh Estet!
aku suka sgt gambar ni! sebab masa ni.. panorama nya sungguh indah dah segarrrr.... untuk mendapatkan suasana dan rasa sebegini, haruslah di awal pagi kan... sesudah Subuh lagi kami dah keluar, mendaki.. hingga ke puncak! geeee...... mmg sejuuuukk sangat! tapi berbaloi-baloi sangat, memang susah nak dapat rasa fresh begini, menghirup udara segar, bauan tumbuh-tumbuhan..
ada seketika tu, tiba-tiba kabus datang menebal..hingga tak nampak apa2 disekeliling! (cuak jugak untuk seketika! terdiam, sambil mengingati yg Esa..)
Apa pun ini lah antara moment terindah dalam hidupku..


harap tuan tanah kita Ciare menerimanya..

terima kasih.. (^_^)

No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker