Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 23, 2010

Aduh..Bila Gaji Baru Masuk

Lewat sampai ke pejabat hari ni!
hmmmm....
tiba2 pagi tadi, kereta buat hal pula!
mula-mula 'start' kereta tu, tunggu la dalam 2-3 minit, kasi panas enjin..
tapi baru perasan yang bunyinya makin kuat, tengok2 kat RPM ishk! kat angka no. 3?
biar betul ni, sepatutnya makin menurun!
tapi apsal makin naik, macam aku sedang tekan minyak pula!
bila matikan suis kereta, dia mcm ada gegar2 sikit!
isk! mesti ada sesuatu tak kena nih!
Nasih baik suami belum lagi gerak, mintanya tengokkan, tapi dia pun ' blur ' semacam, tak pernah pula terjadi sebegini! dia 'start'enjin dan matikan.. perkara yang sama berlaku!
uhhh... gegar kuat lagi bila matikan enjin tu!
tak berani lah aku bawa kereta!
'ramp- it' la aku pagi ni ngan suami..
ohhhh...
apakah masalahnya nih?
terukkah?
Korang pernah ke terjadi begini?
IrinJeling: semacam teruk je gayanya! uhh.. duit lagi lah ni!baru nak gembira hati dapat gaji.. tapi... hmm..

8 comments:

Mimy Hamid said...

dia pun nak treatment gak..heheh

Rohani Hashim said...

kete itu sgt pandaiii, time ber-du-it ni laa dia gatei kan...

ct_nurmarlissaa said...

huahuahuahua.....sabarr jea laaa..kete pun nak gi spa

myQza said...

kete pun ada time rajuknya.. ekekekekeke

kella said...

mimy: hmmm.. 'threaten' aku sebanarnya..

suamihanyisterizuki: ahhh.. itulah pasai.. nape lah time ini.. iyerlah kalo time aku takde duit lagilah haru kan?hmm

Kak mas: mmg tengah sabar ni kak.. sabo je la..

Tedi: dia tak pernah merajuk cam ni tau.. ini lain mcm je rajuk nya! dia tahu ke aku tengah suka kat 'orang lain' selain dia ek? aku dah ckp slow2.. mustahil dia tahu!

s h a f i q h a s h i m _____ said...

hari tu kereta sy pon jadi mcm ni. dia naiikk sampai 3, pastu terun sekejap. pastu naikkk balek. keta waja.

pastu dalam 2 - 3 hari dia ok balik. alhamdulillah

s h a f i q h a s h i m _____ said...

hari tu kereta sy pon jadi mcm ni. dia naiikk sampai 3, pastu terun sekejap. pastu naikkk balek. keta waja.

pastu dalam 2 - 3 hari dia ok balik. alhamdulillah

kella said...

shafiq: mmg sampai ke 3, tapi ini kes tak turun2..
dan memang ada masalah pun..
karburetor patah katanya!

so.. kini, kereta ku pulih kembali setelah 200 melayang..


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker