Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, April 21, 2010

Murah Rezeki..Panjang Umur

Pagi tadi baru sempat ku buka bungkusan lewat petang semalam!
hadiah dari Kak Lynn...
terima kasih kak! akhirnya sampai juga dia! ingatkan dah tak merasa dah.. huhu.. risau gak akak kata dah hantar.. ilang kemana2 ke?
Alhamdulillah.. lagi murah rezeki akak..semoga panjang umur juga.. kita doakan...


Dan, untuk bungkusan di bawah ni pula..
adalah door gift ni!
dapat ni masa tengahari tadi,
Lucheon istimewa untuk Gadis di Bulan April...
Bulan April memang gadis-gadis ini amat diraikan...




~ cerita selanjutnya? tunggu esok sahaja lah.. ku mahu pulang... kerja juga telah selesai...~
vroom.. vrooo.... race jom? ada bran?

IringJeling: kalau jalan jem, tak merasa la nak drift! ishk!

4 comments:

Liessa said...

Alhamdulillah...dah sampai kan...ngat ilang ke mana...nak tau tak sy nye envelop dh nak koyak dah...mesti ade yg perap bungkusan sy tu...huhu...tapi yg penting sampai gak ke tangan kita kan...

kella said...

memang betu liesa! sampul putih tu sangat kotor.. nasib baik isinya terpelihara..
kak lynn kata minta despatch nya tolong hantarkan...
sian kak lynn selalu tanya kot dah sampai ke belum.. risau dia..

Mimy Hamid said...

ko gi secretaries week ke dear...weh reveal telekung nak nengok

kella said...

bukan.. ini CTIO aku buat... nak raikan PA2 bawah diorang.. nak pi sec week yang beratus dollar tu..haruslah tak mampu kan..
so diorang buat kami2 je.. sekali ngan bos2 sekali join..
ko nak nengok telekung?

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker