Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, April 8, 2010

Apa ada kat dapur aku..? jom jengah!

saje.. godek2 dapur aku.. kemas mana patut..
susun2.. terperasan byk jugak brg2 dapur aku nih!
kengkadang tu, bila lepas shopping je, penuh! hampir2 tak muat!
So, saje je ler ngambik gambo deme ni..
pertunjukan brgan dapor... :)

~Sos-sos perisa, yang menambahkan lagi rase dalam masakan!

masak bukan pandai pon.. gemar je lebih..

Budu mesti ada! hehehe.. EVOO juga ada (ikut rachel Ray)


~ Minuman/kordial yg ada kat umah, semuanya kegemaran bersama Mr Hubby..


~ Ini stok darurat/malas.. makanan dalam tin mesti ada!
mana tau tetiba kemalasan melanda ke.. tak sempat msk ke..
terus bukak tin ler..


~ rerempah/perasa.. tengok-tengok, berselerak!
tak disusun ngan betul! ishk..ishkk.. dapur sape ler tu!


~ Ini pon stok makanan/kudap2/snek masa bersantai tgok tv...
kengkadang tetengah malam pun jadi! bila tahap lapar dah tak boleh ditahan2 lagi..
buat ovaltine, cecah biskut...hmm.. layan...

1 comment:

Mimy Hamid said...

hamboi banyak stokkkkkkk....macam2 adoooo

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker