Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, April 29, 2010

Tengok Achik Spin Dalam 'Jangan Tidur Lagi'

Semalam, berkesempatan tengok 'JTL' di TV3! rancangan yang tak pernah ku layan sebelum ini..En Suami yang tertekan punat Tv tu..

Melihat keletah Arwah Achik sebelum dia menemui ajalnya!
sangat sihat walafiat..
Kalau Anak Isterinya tengok, mesti sangat2 la terharu!
terutama 'part' dia bercerita tentang isterinya tu...
katanya, isterinya banyak mengubah dirinya..
badan pun dah naik katanya.. berisi..
(sambil gelak tawa...)
pastu ada beberapa slide gambarnya bersama isterinya..


Ahhh.... betapa isterinya pasti begitu rindukannya...






Untuk isteri Achik, tabahlah menghadapinya... Setiap kita pasti akan pergi jua..
Sama-sama kita sedekahkan AlFatihah untuk arwah Abdillah Murad Md. Shari (Achik Spin)

13 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

aler, tak sempat nak nengok...tdur awal la...alfatihah tuk beliau

Lin Creshk said...

al fatihah... achik spin ni menghiasi perjalanan hidup remaja gua....
http://cicaktonjeng.blogspot.com

ierahaziera said...

al-fatihah....
semoga achik damai di sana....

http://ierahaziera.blogspot.com/

Mimy Hamid said...

ala aku tak tengok sebab patut kan minggu lepas..haiyaaaaaaaaa

ct_nurmarlissaa said...

ermm..a'a..kiter yg lihatt plakk ter emosi..coz membayangkan...perasaan tanpa suami disisi

kella said...

Korang semua:
Sama-sama kita doakan semoga roh Arwah ditempatkan dikalangan mereka yang beriman..

sI tEDI said...

mula2 seronok tgk.. happy je derang cerita.. lama2 sewdih lak.. sbb org tu dah x de..

kella said...

Betul tu tedi, kelakar.. nak gelak, tapi jadi tak tergelak jadinya!

Ain said...

waktu yang berlalu takkan mungkin diulang kembali kan....

kenangan adalah kenangan....

moga isteri arwah tabah....

psstt.... akak follow awak ya.

jangan lupa join kontest akak tau...

AiZ said...

al-fatihah... sangat-sangat bersimpati dengan apa yang dilalui oleh isterinye... moga isterinya tabah..




psst tentang header:yup... sure gempak puas hati sampai ke kaki.. :P

kella said...

Kak Ain: i follow u too..
boleh join kontest ehh... yahuuu...
nantikan.. :)

kella said...

aiz: camera punya pasal yehh! tengah terpikir nak design lagu mana..

Ain said...

pssst, ambik tag kat blog akak ya...

thank u....

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker