Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, April 29, 2010

TAG-Kasut Pilihan

Lama dok peram tag dari Mimy nih!

hari ni aku setel ya mims..

Ini adalah antara kasut/selipar yang aku ada..
Kalau di tanya pilihan aku, semestinya adalah sniker Adidas dan kasut Crocs yang mudah dipakai kemana2 mana sahaja! kalau nak berjalan semestinya aku pakai diorang ni lah.. senang nak berjalan..
tapi sebetulnya, yang paling suka ialah yang kaler silver, No 3 tu, aku amik gak gambar dia, sebenarnya dia telah tidak boleh digunakan.. sebab dah koyang rabak! ini pemberian suami ku! mase dapat kasut ni belum kawin lagi.. dan 3 tahun berjasa tuh! sayang pula nak buang.. sedap pakai..flat kan..
kasut yang no 1 tu aku pakai tika ada apa2 majlis je, tapi pasti-pasti aku akan bawa juga slipar sebab aku tak tahan pakai kasut tinggi2 nih.. 'tak koso den' ada 2 lagi kasut tumit tinggi aku tak sempat nak snap, itu je la kasut yang pakai di tika tika je.. bukan selalu..
dan selipar merah tu, mama yang kasi, tebal tapak tu..
senang nak jalan, tinggi, tak kena kotor.. buat pakai 'sehe' kat rumah je..
itu sahaja..
nak kena tag juga pada 8 orang, Kak Lynn, Liessa, Siti, Kak Ain, Kak Mas, Azila, Kak Rohayu, Cikgu Isza, Dni, dan sesiapa suka tag kasut ni.. silakanlah..

4 comments:

kak ina kl said...

lepas ni dia orang nak tag apa pulak ek???yang dalaman dia orang tak nak tag ker?

kella said...

hehehe kak ina, semua pun diorang tag la kak. hhehehe.. suka2 hehehe..

trima kasih singgah ya kak..

Ain said...

banyaknya kasut kella....

bak sini sepasang boley....

nanti akak buat ya...

MyCoLLecTion2U said...

hehe...tag kasut yer...ok nanti sy jawab yer....kene tggu balik umah dulu yer...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker