Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, November 9, 2012

Sahabat baru kat dapur.. =) Pemanggang Ajaib dan Smart Spin!

Assalamualaikum,

mari nak kenalkan dengan kawan baru saya kat dapur.. =)

Ini dia..

Pemanggang Ajaib! yang kini milik saya!! =D





Alhamdulillah.. akhirnya berjaya dapatkan satu...

Lepas ni boleh lah bereksperimen dengan Pemanggang yang dipercayai best nih! hmmmm...
nanti kita kongsi resepi.. =)




~ Kalau ada yang berminat... boleh juga dapat kan pemanggang ajaib ini dari saya!
mungkin anda semua memerlukan sahabat seperti ini di dapur anda.. ;p
Harganya RM 129... tapi aku boleh kasi diskaun lagi kalau kawan kawan nak! hehhe.. 
sila sila...ya! (^__^)/'

**************************************************************************

Ya... ada satu lagi....
ni pun satu lagi sahabat baru saya di dapur...

Smart Spin!!



Datang dalam 3 saiz... Besar, sederhana dan kecil... semuanya 49 keping! termasuk penutupnya dan spinnernya tu.. =)

aku beli dengan groupon ni... masa tu tengah ada diskaun.. cuma RM 35 je.. (..kalau beli 3, so kami pakat2 dengan kawan2.. kalau beli 1 mahal sikit la.. )
Aku sangat sangat seronok bila barang ni dah sampai..!
sangat sangat menjimatkan ruang
teratur..
mudah untuk dibuka
boleh pusing pusing.. hehe ;p
boleh digunakan untuk mikrowave dan juga sejuk beku.

im happy.. =)

setiap dapur perlu ada nih!

ok itu sahaja yang mampu dikongsi untuk hari ini...




Selamat hari Jumaat...
Hari paling gembira kan? ;D
Selamat bercuti panjang..
dan selamat beriadah dan menggunakan masa sebaik mungkin untuk keluarga tersayang...

love ya





7 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik belum ada pemanggang tu. Kalau jadi pergi ke Langkawi nanti, kakcik nak cari satu. Kawan kakcik kata kat sana murah sikit harganya. :)

Mimy Hamid said...

tak sabarnyaaa nk dpt

Kesuma Angsana said...

wah2 makin seronoklah aktiviti didapur ye !

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah! bertambah rajin lah Kella ke dapur lepas ni ye :D

cun09 said...

salam adek kite ^_~

lama dok mai umah niii...
memang dok rugi beli pemanggang ajaib niii...musim daging kt peti ais byk baru niii menjadi2 pemanggang tuuu kt atas dapur ^___~

selamat mencoba...

nabilah_2908 said...

Smart spin tu dtg dgn bekas2 plastik tu sekali ye?

Anonymous said...

mcm mane nak oder smart pin tu yer

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker