Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, June 3, 2010

KEMPEN 'KAMI BLOGGER PICISAN MENENTANG KEKEJAMAN ISRAEL!!'

Walau Aku Blogger Picisan, Namun Kebenciannku Terhadapmu Bukan Picis!!
Ya, benar..
Aku lahir sebagai seorang Islam..
haruslah aku merasa sedih, marah, kecewa,sebak dan pilu
bila mereka memperlakukan bangsa seagamaku
sedemikian rupa!
seakan tiada harga lansung!
mereka bunuh terang terangan,
mereka lontar bom ke rumah rumah disiang hari..
mereka hantar peluru berpandu dari jauh..
mereka musnahkah tempat ibadat orang islam..
mereka serang bantuan kemanusiaan kepada orang islam..

namun,
walau aku bukan Islam sekalipun,
aku masih punya perikemanusiaan bukan?!
masih punya mata yg boleh melihat, hati yang boleh merasa..
...........
tidak punya kah mereka peri itu?
sedangkah mereka juga manusia!
punya akal..
punya minda untuk berfikir waras
punya hati..
untuk merasa belas
punya kuasa..
untuk menidakkan sesuatu yg tidak betul!
Oh ya... kuasa!
Kuasalah yang menjadikan mereka lupa..
menjadikan mereka alpa..
menjadikah mereka rakus..
Menjadikan mereka lupa bahawa Sang Pencipta lebih Agung dari segala

betullah..
Diciptakan dalam manusia tiada pada haiwan
tapi haiwan ada pula dalam manusia!

Benar..
aku cuma boleh berteriak, menjerit di sini..
namun tak mungkin picisan aku boleh menghentikan semua perilaku binatang mereka..
mungkinkah?
namun,masih ada sesuatu yang mampu ku lakukan..
aku mampu menadah doa,
momohon pada Tuhan Yang SATU..
semoga terbela nasib saudaraku di sana..
dan selagi aku mampu menulis di blog ini.. aku mengajak sahabat manusia sekalian..
sama menyokong menentang kekejaman Israel
Moga sahabat kita yg tertindas di sana tahu,
kita sedang berada bersama mereka..


Aku terpanggil oleh Frodo..
dan dikuatkan lagi oleh Alvin dan Farid si tokeh tokeh untuk kempen ini! pencetus. (sila klik nama2 mereka atau gambar di atas untuk tahu lebih lanjut mengenai kempen ini!)

dan aku pun nak ajak korang semua join kempen ini untuk kesedaran kita bersama, sekurang-kurangnya keperihatinan kita mungkin mampu membuka mata ramai pihak..

Rentetan dari entri aku sebelum ini, Korang boleh juga baca artikel di blog CTNurmarlissa ini untuk cerita tambahan mengenai sebelum Pasukan Bantuan berangkat ke Gaza tempoh hari!

aku mau petik kata kata brader Alvin juga:

"apa guna follower berjuta2
kalau tak boleh tolong settel kempen picisan ni"

IringJeling: jauh dan tiada adalah tidak sama.

11 comments:

Farid said...

TERIMA KASIH BRO... SEMOGA ALLAH MERAHMATI HIDUP KO..

AMIN

ct_nurmarlissaa said...

ermm..sungguh pun kiterr tak dapat bertempur..dimedan perang tapi...kiterrr masihh memperjuangkan dan memartabatkan islam...dgn cara kita...huhuhuhuhu....

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

salam..
terima kasih kerana sudi sokong kempen picisan berjiwa raksasa..
semoga Allah permudahkan perjalanan hidup lu didunia dan akhirat..

amin..

hanie@nisya said...

bagus adenye kempen macam nih

Frodo Baggins said...

big hug kella!!!
kita kerdil tp pasti jiwa besar
tp parid n alvin mmg perut besarr
wakakakkaka


mlm ni mlm jumaat
weeeeee ~~



((Burn in hell you damn jewish!!!))

kella said...

Farid: tukar 'bro' dah aku.. hehehe.. ok gak.. cool.. ;p

kak Mas: ya betul.. mari sama2 kita jayakan..

Alvin: Amin... ya rabbal..

Hanie: jom kita join k! :)

kella said...

Frodo: besar ke perut diorang weh??
hahah.. perut ko camne lak?

weh ada apa ngan malam jumaat?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis singgah..sis sahut cabaran....
benci israel

kella said...

Kak Ayu: ya! jom!! lama tak borak ngan akak kan.. rase cam jauh je..
(hhehehe.. mmg jauh pun kita ni! hehehe..)

Farid said...

WANITA RUPANYA!!! HAHAHHA

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

time kasih krn menyertai kempen ini..smoga Allah merahmati kamu sekeluarga

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker