Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, April 5, 2010

Nasi Goreng '0' ngan Ayam Tandoori..

Masak ni hari Jumaat lepas!
balik keja dah lewat, fikir2 apa yg boleh masak segera nih! lapo nih!
rupanya aku sorang je nak makan, Mr Hubby kata dah kenyang!( sombong yee dia .. kenyang ye..)


apapun periksa peti sejuk dulu..
Ada saki baki ayam sikit , pastu ada sikit nasik semalam yg masih bleh pakai ( simpan dlm peti sejuk ok..)
hmm.. tgok ada perencah Tandoori plak!
so perapkan aje ayam tu ngan tandoori selama 30 minit..
goreng nasi dan goreng ayam.. potong bawah dan limau nipis...
siap untuk makan..

Ada org yg kata dah kenyang tu tetiba mencelah!

"Aii.. sikit je nasik? cukup ker?.."

aku balas.. "err... tadi u cakap kan dah kenyang,?"

"ha? oh ye ker... ok takpa la...." (nada cam sedih je.. hikhikhik..)

hmm.. yg sebenarnya cukup untuk aku dan dia, aku tahu dia mesti nak makan punya! siapa yg lebih faham suami, kalo tak isterinya ini!





~ untuk resepi, simple je, ini masakan ala2 segera! beli je perencah tandoori untuk perap ayam! untuk nasi goreng.. sendiri mesti tau punya haa...~

2 comments:

Mimy Hamid said...

ayam tandoori ko buat aku nak buat jek...maklum la diet atkins kannnnnn

kella said...

diet atkins tu ape beb?
buat jgn tak buat tau..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker