Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, April 22, 2010

Today is Earth Day!!


Pakai Hijau untuk BumiKu....
wah... hari ni semuanya pakai hijau ya!
Mari berpakaian HIJAU pada Hari Bumi!

Hari Bumi, yang disambut di seluruh dunia pada 22 April setiap tahun, telah diperkenalkan pada 1970 untuk meningkatkan kesedaran tentang perlunya pemeliharaan bumi bagi generasi yang akan datang.

Pada tahun ini, marilah kita sama-sama menyambut Hari Bumi dengan memakai pakaian berwarna HIJAU sebagai tanda sokongan. Marilah kita bersatu sebagai 1TM dan 1 Malaysia, dalam kita menyumbang walau apa jua cara yang kita mampu, untuk menyelamatkan BumiKu.


Ingat, apa sahaja yang anda lakukan adalah satu usaha yang memberikan kesan. Walaupun kelihatan kecil, namun ia boleh berubah menjadi suatu yang besar dan bermakna.

Selamat menyambut Hari Bumi!

Mulakan Hari Ini, Untuk Hari Esok


~ gambar dan artikel dari group corporate~

IringJeling: aku semangat pakai baju hijau hari ini, kecewa pula dengan mereka yang memperlekehkannya.. huhh...

3 comments:

Mimy Hamid said...

aku HIJAU...tunggu di blogg

kella said...

hehehehe... aku pon dok carik angle menarik nak tangkap gambo.. huhu.. tak sabar nak tengok ko weh..

Liessa said...

salam kella....i pun hijau jugak...c me in my blog k...hehe...jom support hijau...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker