Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 9, 2010

Ceritera Blog Aku Ini

Sahaja aku mahu menulis tentang kamu Blog..Mathari..
Aku mula berblog dari tahun 2008, 10hb Oktober..
takda la lama mana pun..
itu pon sebab2 teruja dok baca blog mereka yang lain.. join dengan Kak Azi..
Suka-suka..
Dalam fikiran masa tu memang nak citer pasal kehidupan harian aje, cerita pasal keluarga.. persekitaran seorang 'AKU' !
dan memang agak diprivasikan.. Blog aku masa tu, sebolehnya aku nak sorok aja! hehehe..
tak mahu sesiapa tahu..
ya..
cuma ruangan aku untuk bermanifestasi... sendirian..
kemaskini pon sekali sekala sahaja..
tunggu ada mood..
Seketika aku tampil dengan resepi2 masakan samada baru dicuba atau dah lama..
Seketika aku gemar bercerita mengenai filem2 yg aku tonton...
(hmmm dah lama tak tengok wayang..)
Dan sudah tentu tentang si dia! si dia juga tak mengetahui mengenai blog aku ni pada mulanya,
Si dia saje.. men'google' namanya di internet, tetiba, MasyaAllah! gambarnya, situ sini?
terkejut!
gotcha!
yeellaa.. memang aku selalu bercerita tentang si dia juga , sangat suka sebenarnya, di sinilah tempat aku 'ekspresi' tentang dirinya.. bangga mempunyai dirinya..
Bahagia...

Seketika aku lansung pula tak buka blog ini.
Senyap.
lama...

Dipendekkan cerita,
awal tahun ni je, aku tekad nak update selalu..
(errr.. yeke awal tahu.. ujung bulan lepas je kot.. hehehe baru..)
sebab aku punya pembaca tegar disini! d only Mimy! dan kedua tegar..Kak Mas dan Kak Azi..
hahaha... tegar ke? layannnn...
mereka lah yg selalu lalu komen kat blog nih.. tengkiu so much fren!! loff u..
aku pon mengomen tegar mereka!
lama-lama rasa suka plak di komen..
suka menerima komen2 tu.. mbuatkan aku rasa cam nak orang komen selalu..
rasa cam 'best best' je!

Sekarang rasa fresh..
ya.. Baru keluar kepompong...
jalan-jalan ke blog kawan2 yang lain..
buka mata sikit pasal berblogging ni.
rupanya kat luar sana banyak sungguh blog2 yang menarik dan tertarik!
aku suka!

Lagi,
setiap hari aku 'update' blog dah..
cari kengkawan..
hehe.. kawan-kawan takmo lawan ya..
Lagi,
Mimy suruh aku join Nuffnang!
dia tunjuk hasil yg dia dapat! hehehe.. masyuk..
Dia dan Sharifah tolong buatkan Nuffnang! tengkiu u guys rock!
Nuffnang pon baru 2-3 hari lepas join...

Terkini, Ben Ashaari... tunggu dia jelajah blog aku yg serba kekurangan ni..
nak tahu apa rekemenya tentang blog aku ni, tipikal blog..
dia sedang giat beroperasi, operasi penjelahan semakin luas nampaknya tu..
pakejnya lengkap.. so kind of u...

Apa pun.. welcome to new Mathari..
Buah Cempedak di Luar Pagar,
Ambil Galah tolong Jolokkan,
Saya budak baru belajar..
Kalau salah tolong tunjukkan..

Peace All..

IringJeling: jgn pula dah salah tapi menuntut betul..

2 comments:

Mimy Hamid said...

yer aku tau...ehheeh..eceh..takpe sikit2 lama jadik bukit...buktikannn ..jangan tamak sudah...okeh..good luck in blogging..jangan macam aku sudah..kejian makian berbakul..tapi aku peduli apa..macma aku kacao orag tu

kella said...

hmmm...
ko pemangkin aku beb!
senioritassss...
hahahaha.. ko tahu aku dasat sempat update ari2.. nape?
nape lagi beb..sebab takde tuuuttt di opis... so cam free je..la..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker