Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 30, 2010

Panas-panas begini belasah Luo Han Guo!!



Musim2 panas begini sesuai sangat minum Air Luo Han Guo nih!
hahaha.. belasah air la wehh..
pertama kali rasa semasa makan kat restoran Al-Munawarah di Shah Alam, beli 3-4 botol..!
dan habis.
yang ini dikirim pula dgn rakan..! hahaha.. sudah mengidam ke tanya mereka..
hehe, bukan kot..belum tanda pun lagi.. hmmm..

sangat suka dengan rasa air ini, minum ketika sejuk.. ahhhh... mengalir sejuk dalam kerongkong..uhh.. lega..
Air ini adalah dari buah Lou Han Guo dengan campuran Buah Kundur dan Longan..
resepi istimewa mereka, tanpa bahan pengawet! sebab tu 'xpired date' nya tak lama..
sangat sedap!!

Antara khasiatnya di botol tu;
-melegakan batuk
-Membuang kahak
-Menyegarkan badan dan menghilangkan panas badan
-Minuman tradisi yang sangat berkhasiat
kalau nak tahu lagi kelebihan LuoHanGuo, klik di sini

Untuk tempahan pula boleh hubungi;
Ustaz Daud Lin : 012-3321397 (ada kat botol)

IringJeling: sedap la air ni, sangat suka!

3 comments:

azila said...

Kella..meh2 amik award:)

Mimy Hamid said...

aku rasa sesuai ni batuk batuk..mana nk dpt selain dari kena call yerkk

kella said...

Azila: okies... nanti amik ya! tengkiu.

Mimy: beb aku tak tahu mana nak dapat ni selain situ, tapi aku rasa aku boleh kirim kat member aku, kalo ko nak..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker