Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, April 26, 2010

Blog Mathari yang tak puas hati dengan ku!

"Selamat datang kembali kepada blog kau!"

blog ku berkata begitu pada ku? kasar je bunyi nya?

" yelah.. kau kata nak 'update' hari2 blog kau.. 2 hari kau menghilang ntah kemana? .."

oh ya ka 2 hari? rasa semacam lama jer..

" oh.. tahu tak apa..!"

Aku sibuk la.. berulang alik ke rumah yang satu lagi..
melengkapkan mana yang patut..
berkira-kira mana yang perlu..
Membeli dan belah setakat yang mampu..
memunggah barang sikit2..sebelum sampai waktunya nanti..
ohh.. penat sungguh! sekarang pun masih terasa...

" boleh percaya ke ni..?"

kau tak percaya ya, nanti ku ceritakan di sini apa yang ku buat, sepanjang ku meninggalkan kau..
banyak cerita nanti.. aku takut kat yang muak, terjeluak pula! hehehe..

"yaa.. kita tunggu dan lihat.. aje.. kau jangan omong kosong..."

isk, kau ini...

4 comments:

Siti said...

hahah..adoi..berdialog ngan blog sendiri yer....nak pindah rumah ke kella?

kella said...

haah... tulah.. tengah penign2 pusing2... byk menda lak nak kena buat ni... uhhh...

Mimy Hamid said...

ko ni sah giler blog kannn....sudah meriah lolll

kella said...

haah mimy! aku dah giler! giler blog weh..
aku cekap sungguh mencurik mase! pantang free sikit! huhuhu

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker