Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, December 2, 2010

Terima kasih Zafira Nabilah! :)


Sudah sampai!
:D
terima kasih atas ingatan ini ya Nabilah!
beliau telah bermurah hati untuk memberikan tanda hati atau ole ole sempena ulangtahun blognya ke 2 tahun!
terima kasih sekali lagi!
coklat tu rasa sayang sungguh nak makan!
biarkan sahajalah ianya tersimpan di situ..

sekali lagi terima kasih tak terhingga!
:)

korang kenal blogger nabilah (apa kata hati) yang murah hati ni? jom ramai ramai berkenalan dengannya! Nabilah memang suka bagi bagi sesuatu! :D

trimassss.. trimassss...

3 comments:

nabilah_2908 said...

tersenyum lebar bila baca n3 ni...lega sngt dh selamat sampai...

sorry..hanya dpt bagi seketul je..insya'Allah di masa yg akan dtg..mungkin ada lagi..(^_^)

LyNn HaMzAh said...

huhuhu...sayang nak makan yer...

kella said...

Nabilah: terim akasih ya .. sudi kasi kasi kita cekelat ni! sungguh terasa dihargai! menghargai juga atas usahamu pengepos segala ini! terima kasih banyak2

k lynn: haah.. memang sayang je nak makan.. bior je le letak kat tepi ni.. sankut.. asal jgn ada semut sudah.. :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker