Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, December 20, 2010

Manis|Comel|Cantik

Pertama kali melihatnya..
hati sudah tertarik!
sopan budaknya..
lembut je bila bertutur...
perlahan je suaranya..
ayu je..
:)
ini anak kepada kawan sepejabat, dia bawa anaknya ketika dia bercuti hari tu...
persis sungguh dengan wajah ayahnya!
saling tak tumpah..
suka sangat tengok sikecil ini
tak jemu memandangnya..

~manis dia.. ~

~comel kan? terserlah lesung pipit kiri dan kanan pipinya...~

~ lawa bila menjeling..~

semoga anak kecil ini membesar dengan baik
menjadi wanita solehah
berjaya di dunia dan akhirat
penyejuk hati ayah dan ibu..
InsyaAllah..

tenang dan damai bila melihat wajahnya..
ada damai di situ..
Nur Shifa' Nabilah nama diberi..

7 comments:

Citarasa Rinduan said...

kella...
presis si pelakon cilik...Maisarah...

amin, semoga beliau menjadi anak yang solehah dan berjasa...

berapa umurnya kella?

kella said...

comel kan dia..
haah kita pun tak perasan.. ada juga iras sikit sikit..
umurnya tak silap 5 tahun... sopan je budaknya..bila di tanya bijak berbicara.. :)

Oasis said...

Budak2 zaman skarg ni kecik2 dah pakai tudung. Bgs kan. Bak kata org tua melentur buluh biarlah dr rebungnye.

Kakzakie said...

Salam kella,

Moga kecantikan itu terserlah di jiwanya jua. Anak kecil ni hanya mengikut acuan ibu-bapa.

Cantik lesung pipit....

kella said...

Oasis: betul.. kecik kecik lagi di ajar begitu..memang kalau nak mengajar perlu dari kecil lagi, kalau dah besar susah sikit..

Kak Zakie: betul kak, yang penting bagaimana ibu bapanya mendidik mereka.. semoga besar nanti dia jadi wanita solehah.. :)

Mimy Hamid said...

comey jeeeeeeeee...

TUKANG KATA said...

kecik2 lagi sudah diajar kewajipan menutup aurat.Alhamdulillah :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker