Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, December 15, 2010

Salam alaik..

terlebih dahulu, terima kasih pada seeeeemua yang telah doakan keselamatan dan kesihatan Deena!
terima kasih pada yang sudi bertanya tantang perkembangan Deena..
mari kita letakkan segala pergantungan pada Allah..
hanya Allah yang mengetahui segalanya..
semalam..
dengar dari perkhabaran bahawa ada tanda tanda positif walaupun keadaanya masih lemah,
maafkan aku tidak dapat memaklumkan apakah yang sedang Deena alami,kerana ingin menghormati privasi Deena dan keluarga..
cukuplah dengan mengetahui bahawa
Dia memang sangat kuat! mungkin kekuatan yang diperolehi itu adalah dari orang sekelilingnya, keluarganya dan kawan kawannya.. yang tak putus putus doakan untuk Deena..
yang mengharapkan dia kembali sembuh..
Dan yang pasti Allah masih mahukan Deena untuk terus bernafas di bumi bertuah ini..
ya Allah...
tapi hati ni tetap tak tenang sebab untuk hari ini belum dapat apa apa berita mengenainya lagi!
harap harap semuanya ok.. insyaAllah..
:(
Ya Allah..
selamatkan lah Deena...
semoga kau juga kuat ya sahabat!
aku di sini.. dan kau jauh di sana...
hanya doa yang mampu ku panjatkan untuk mu..







Aku masih lagi mahu menikmati nikmat bersahabat denganmu...

11 comments:

LyNn HaMzAh said...

moga deena cepat sembuh yer kella...

LYaFRINA said...

semoga deena terus tabah menghadapinya..
krn ujian inilah kunci y membawa kita dekat pada-Nya..

nabilah_2908 said...

syukur la ada juga berita baik...

moga Deena terus sihat selepas ini.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
S.I.B.U.K

ardinihumaira said...

semoga beliau cepat sembuh, amin..

ciK LyndaWawa igUana said...

semoga dia lekas sihat.mari kita sama2 berdoa...

hairil said...

always pray

kella said...

K lynn: ya.. smoga.. semoga dia sihat kembali..
terima kasih kaklynn..

Lya: betul tu lya..ujian ini jugalah yang memberi kita lebih menyedari betapa kita hamba padaNya.. terimakasih lya! kita juga doakan lya dan asya baik baik sokmo!

Nabilah: ya.. syukur.. tapi hari ini lansung tiada perkembangan mengenainya! risau!

kella said...

Dni: terima kasih dni.. hari ini hari dia.. esok lusa ntah hari kita pula..

Cik Lynda: terima kasih.. Allah maha mendengar, moga dia makbulkan doa kita semua..

hairil: tahu.. tahu juga tentang kamu.. deena ada sebut tentang kamu hairil..

Mimy Hamid said...

amin amin

cun09 said...

salam dik...

tq info pasal deena akak pun baru dpt tau baca blog adik coz hampir 1 week bz x masuk blog

kella said...

Mimy: tengkiu fren! :)

Kak Liza: faham.. terima kasih juga kerana masih sempat kak singgah sini! sangat hargainya! Alhamdulillah.. deena macam dah ok sikit je! syukur..berkat doa semua orang.. :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker