Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, December 29, 2010

Assalamualaikum..

Lama tak balik rumah..
bila balik rumah, mula mula masuk pintu kena kasi salam..
nak masuk blog yang dah 4 hari ditinggalkan pun kena bagi salam..
Assalamualaikum untuk semua yang sudi membaca ini..
terima kasih juga pada yang sudi bertandang semasa ketiadaan!
terima kasih banyak banyak!
:D

InsyaAllah, blog akan dikemaskini nanti..

Jangan lupa! malam ni, Malaysia lawan Indonesia! sama sama kita doakan kejayaan Malaysia! tanah tumpah darahku!!
semangat!!!
Kita Malaysia punyai harga diri!
Kita Malaysia punyai kesopanan,
Kita Malaysia punyai kewarasan!
semangat harimau malaya bangkit semua! tunjukkan kegarangan kita di padang!
berjuang habis habisan.. dan tawakkal pada Allah..
mari kita sama  sama doakan kejayaan Malaysia!
kita cuma merancang..
Allah jualah yang menentukan...
InsyaAllah..




geli hati betul melihat sandiwara yang diciptakan oleh pihak yang lagi satu tu!
"doh ado pun bukti kata puak demo dulu hok buak onar ngan leser dulu!"
hadoi!
tambah geli hati ini bila di katakan si S kunalan itu pemain import dari negara India?
dan Mahali Jasuli pula import Indon?
hadoi?
suka ya korang menggelikan hati semua orang?
hehehe..

Manusia yang 'cepat melatah' dan bertindak membabi buta mengikut kata hati tanpa berfikir panjang.. akan kelihatan dungu!

7 comments:

Kazaztan Team said...

tak pandai menari kateye lantai jongkang jongkit...

Mak Su said...

waalaikumsalam

mendoakan kejayaan pasukan harimau muda :)

kella said...

KT: betul tu! jangan salahkan lantai jika tidak pandai menari.. hehe.. terima kasih.. :)

maksu: yesssss.... malam ini adalah penentunya! mengaum ngaum dari sini... :)
terima kasih maksu.. :)

LYaFRINA said...

ASSALAMUALAIKUM KELLA...

LAMA X DGR CITER.. CAM NER?? SIHAT X???

Kakzakie said...

Waalaikumsalam kella,

Ala...lambat buka blog. tengok bola jugalah. dah menang pun kita. esok cuti. Yahooooo!!!!

Nadine said...

Salam Kella...

Lama x singgah sini. rindu! :)
Mesti harini ramai yg senyum simpul. Harimau muda sudah menang. Syabas!!

kella said...

Lya: hai lya... hmmm ritu tu mungkin tak sihat kot..hehehe.. takpe.. im back.. terima kasih lya sudi gak datang sini masa kita takda.. :)

Kak Zakie: syukur! syukur sangat harimau muda malaya menang!! syukur sangat!!! errr cuti kah? ada pengunguman ke kak? takda pun.. ke akak cuti sendiri nih... :)

Nadine: ya nadia! rindu kamu juga.. :) lama tak buka blog juga.. nanti kita singgah2..
sungguh bukan senyum simpul lagi.. lebih dari itu! puas hati ku ini! apa lagi alasan dari pak pak seberang kali ini atas kekalahan mereka? hahahaha.. ntah laaa... huhuhu...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker