Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, December 31, 2010

masih ingatkah pada si comel ini?? adik intan azy..

Assalamualaikum..

ha... masih ingat tak pada si kecil ini?
nama dia intan azy nuridalis
kalau ada yang masih ingat
si kecil yang sangat comel dan kiut ini dah pandai menyanyi dalam lebih kurang 1 tahun..
dia membuatkan hati semua orang terpegun dengan nyanyiannya..
termasuk anuar zain!
tengok video bawah ni..


comel kan? kiut miut! masa 14 bulan rasanya ni..


tengok masa dia dah besha shikit! chomel je die... :)



Sesucinya cintamu... bulat bulat matanya! heheheheh.... pandai sungguh mengikut gaya seperti anuar zain!
kalau nak tahu vidoe ini berjaya menambat hati ramai orang termasuk yang di luar negara!


ha... ini dah pandai nyanyi lagu ella pulak.. dah pandai pakai microfon ya.... :) nyanyi lagu rock tu! hehehe menghiburkan..





Ini pun dah makin besar ni... tapi masih aktif lagi...  gigi satu pegi mana tu?hehhehe... nyanyi lagu jaclyn victor satu harapan..



dan sekarang ni? dah 10 tahun pun dia ni.. dah besar panjang... dah remaja ni....
masih lagi menyanyi.. lawa dah dia.. :)
(heheh.. berjaya gak aku godek godek internet ni, nak cari gak macamana dia sekarang ni...  sib baik jumpa..)


Semoga adik Intan ni berjaya dalam setiap bidang yang diceburi...
semoga jalan yang dipilih ialah jalan yang betul dan tidak terikut ikut dengan budaya yang tidak sihat..
semoga dirahmati Allah..

6 comments:

TUKANG KATA said...

1st time baru tau pasal budak ni. serius. :)

luahfikiran said...

SALAM,
WAJAHNYA MACAM CUCU ATUK. SELAMAT TAHUN BARU

mzhany said...

masa dia nyanyi lagu anuar zain tuh memang besh r..cute molek kan kan kan gerammm owhhh

~WaNniE~ said...

anda di tag...tengok sini
http://burungjinjang.blogspot.com/2010/12/giveaway-3tahun-blog-misztrex.html

Kakzakie said...

Untuk suka-suka oklah tu.... Sekolah belajar pandai-pandai dulu untuk jadi lebih cemerlang

Mimy Hamid said...

oh budak cute ni dah besar...thanks beb..rajin ko godek psal budak ni

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker