Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, December 1, 2010

Tag dari Lya

Terima kasih untuk lya, sebab sudi berikan tag ini! hihi... lya lya.. pandai ye! saje je kan?

Jom layan:-

•apa benda paling penting dalam hidup korang?
keredhaan, keberkatan dari Allah..

•benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
nasi berlauk ikan aye! uhhh! sedap!

•dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
err..boleh pinjam istana sesiapa..?

•adakah korang sedang bercinta sekarang?
hmmm... *blushing*... love is in d air.. :)

•berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selama lamanya.. insyaAllah dengan izinNya..

•di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
dulu ke? dulu selalu jumpa kat.. pasar pudu! kat tempat orang jual2 ikan tu.. hehe.. beli ikan letak dalam akuarium! tak romantik? dari aku dok sok sek sok sek kat taman bunga, kena tangkap kang! dari dok berjalan seharian kat shopping kompleks, lenguh kaki weh.. ;p

•novel/buku/majalah terakhir dibeli?
Novel? masa tu umur 15 tahun, novel ahadiah akashah, Buku- Menjadi Wanita Yang Gembira, majalah pula- Libur.

•ape nama penuh korang?
takleh letak nanti senang dapat kat search engine! hahahaah..

•antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra
hmmmm.. susah nya nak pilih! sebab 2 pun rapat, tapi kalau bab2 emosi, mama kot.. boleh nangis nangis.. hehe

• namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
hmm tak dapat fikir sekarang ni yang hidup.. namun..(Ya Allah.. jika tidak terbatas.. aku dengan perasaan yang hina lagi lemah serba jahil ini , ingin sekali bertemu kekasih Mu ya Allah.. )

•adakah korang basuh baju korang sendiri?
ya, tapi tukang jemur ialah abbi! tengkiu...

•dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
serius teringin benar nak ke Mekah.. Madinah.. kalau mampu dapat buat umrah dulu pun ok..

•pilih salah satu, peluk atau cium
Peluk... sebab lepas tu cium akan datang... hehe

•beritahu 3 benda mengenai orang yang beri tag
-seorang isteri kepada Fain dan ibu kepada Asya.. :)
-seorang ibu yang tabah dan kuat, kisah Lya bertarung dengan penyakitnya semasa melahirkan asya sangat sangat menyentuh hati dn sanubari! dan Lya telah mampu melawan segalanya hingga lahirlah anak comel itu... asya... cerita lya buat aku mengalirkan air mata je bila  bacanya!
-oh ya! Lya ni orang terengganu! makan ikang ngang kepok lekor sokmo! :D

•lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup anda
-kereta
-barang kemas ku
-barangan antik ku
-Rumah ku
-mesin ku ( kamera, telefon bimbit, notebook)

•lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
Cant take that away- Mariah carey tapi sekarang.. InsyaAllah- maher zain.. :)

•lima rakan blogger yang korang nak tag
hmm.... sapa lagi yang tak pernah kena tag ni ya... ! hmmmm kita tengok sapa yang kena!! hehe
Mata Hati, Deena Farhana, KakZakie, Wanita Mutalib, Tukang Kata..

No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker