Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, December 10, 2010

huh!

baru dapat isi perut! itu pun dengan biskut kering dan nescafe panas!
urghh lapar sungguh tadi, tidak terisi perut dengan sebutir nasi..
bagi penagih nasi macam aku memang ler tak leh tahan...
nasib baik la ada juga biskut cicah ngan nescafe!
bukan taknak keluar makan, tapi tak sempat!
gara gara kerja yang nak kena siapkan cepat nih...
dah selesai sikit, bos kata nak sebelum 3 petang! tapi ni dah dekat jam 4!
tunggu ya boss... ada yang sedang bercuti, susah sikit nak dapat maklumat!

" eh.. bos nampak bergaya pula dengan warna baju ni.. memang sesuai la.."
" eh ya ka?"
" haah.. ini baju baru ya? jarang kita tengok lelaki pakai baju yang jenis begini.. tapi memang sesuai sangat ngan boss..."
" oh.. ya ka.. ini baju lama ni, wife saya yang belikan.. cantik ka?"
" cantik.. wah.... pandai ya wife boss pilihkan.. sesuai..."
" hehe, dia dah biasa dah.. "
" oohhh... errr.. boss.. yang boss minta ni, saya tinggal sikit lagi, jap lagi saya hantar, err dah lepas kul 3 ni pun!"
" oh, ha takpa aih.. nanti dah siap hantaq la ka saya ya.."
" oh ok bosss..."

:)

bukan bodek boss. .. tapi memang betul la, aku memang jarang tengok lelaki yang pakai baju kemeja yang kolarnya dan kolar tangannya kaler lain! 'kaffling' nya pun cantik. bukan bodek.

ok, aku masih sempat buka blog?
ya, sambil sambil ni...
sambil menyelam minum air! sambil cicah biskut.. sambil taip blog.. sambil buat kerja!

boleh...

chow wit love!

No comments:


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker