Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, May 3, 2010

Kerinduan yang dibawa oleh angin..

telah sampai kepada mereka, dan mereka terus ke mari!
terubat rindu yang terpendam..
baru je aku rindu-rindu kat diorang, luah dalam entry lepas
dan mereka sampai ke sini..
papa memang begitu, dia selalu datang secara mengejut,
sehari dua sebelum sampai mmg dia kan 'call'.. tanya keadaan,
Aku pula tak ada perasan pula yg dia sebenarnya tgh 'semak', samada aku ada kat rumah atau pergi mana2..


So masa Sabtu Ahad ku penuh bersama mereka..

layan gambar je lah jom!


~ pepagi sabtu, bawa mereka nikmati udara segar di Taman Tasik Perdana.. Pergi ke Taman Orkid, sungguh mereka terpesona melihat sekitar tmn orkid yang cantik.. mama sempat borong sampai 5 pasu! bunga orkid.. walawey.. beli orkid yang thn lasak punya! mama ni kaki tawar menawar.. abis semua dapat murah!..tokey kedai tunduk akur aje..~


~sekali Panggil keluarga makcu ku datang juga.. bertemulah 2 beradik ini di sini.. mama kata.. wah.. tengok jari jemari dah kurus..ini petanda baik, tak lama nanti bdn pula kurus begini?.. (oh.. mama kata ke.. aku yg reka ayat...? huhuhu) apa pun, mari kita berposing dulu... ya, kami adik beradik tidak seiras..~



~Ajak mereka ke rumah baru ku, kebetulan dah janji dgn orang untuk pasang kipas n lampu, alang2 leh tengok rumah aku kan.. dah.. takleh nak surprise dah..~

~malam pula ada makan besar.. open da table, tapi dek kebuluran, gambar bo layan.. tiada gambar2 ..~



~ sebelum mereka balik, sempat singgah sini.. Rumah P. Ramlee.. suka gak mereka datang sini, si Fahim pun lagi teruja.. seronok sangat dia! bergambar bukan main, tapi last2 aku kena tegur, kerana dilarang mengambil gambar di sini!!! hahaha.. sib baik aku dah puluh bergambar sakan.. nasib le..abih le korang gambar dalam rumah ni dah terlepas di tangan aku! siap la.. ( errr.. apa yg boleh aku buat pon.. kan?.... hmmm..)

sungguh kehadiran mereka walau cuma 2hari, 2 malam.. cukup untuk mengubat rindu di hati..
InsyaAllah.. panjang umur kita jumpa lagi masa nak naik rumah ni nanti ya!

sedih pula tengok mereka berangkat pulang..
sob..sob..

IringJeling:Papa, Mama cam tahu2 je anaknya ini sedang rindu.. kebetulan pula papa dapat cuti dan adik pula cuti sekolah..Alhamdulillah..Ya Allah..

6 comments:

ct_nurmarlissaa said...

ermm..k.mas pun windurr..kat family...nih...but...rase nak gi vacation plak...heheheeh...gi gentingg laaaaaaaa...weekend nie....lagikk pung next week dah startt semester...

Siti said...

sonoknya......family dtg yer..siti pun x sabar ni nak blk kg weekend nih..hu3

Unknown said...

wah nak pindah umah baru ker ataupun dah pindah...akak duduk dkt dgn rumah p ramlee pun tak pergi lagi..org jauh dah pergi..

mesti best bila family datang kan..

kella said...

kak Mas: wahh.. gi genting ke? cameron pon best kak..

kella said...

Siti: hmmm terubatlah rindu di hati..

Kak Ina: belum pindah kak ina.. tengah dok siap2 baru ni..
sronok bawa diorang ke rumah p ramlee tu, tengok diorang seronok.. kita pun sonot..

Mimy Hamid said...

bestnya dpt kumpul satu family...aku pun 1 may hari family..nnt aku hapdte ek..saborrr


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker