Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, May 31, 2010

Blogger Award Friendship from Lya




1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY , APA PERASAAN ANDA ?
Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih kepada Puan Lya, kerana sudi memberikan award ini, saya juga tidak sangka saya akan menang lagi untuk kali ini! terima kasih banyak.. ;p saya juga ingin ucapkan terima kasih kepada keluarga saya, suami serta rakan2 yang selama ini banyak memberikan sokongan dan harapan untuk terus berjaya dalam bidang ini! ;p saya tahu saya tak boleh nak buat ucapan lama sangat jadi saya ringkaskan sahaja, kepada sesiapa yg namanya tak disebut di sini, harap jgn berkecil hati.. kerana siapalah saya tanpa anda semua.. terima kasih sekali lagi..
(clap..clap..clap..)

2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI
LYA - Cahaya Hatiku

3. NAME THAT PEOPLE CALL YOU:-
Silla, Kak Ella, Mas, Kay la, Kella, Yong

THING YOU DONE YESTERDAY:-
*Cuti semalam! kepenatan bawa ke semalam, dek penangan pindah rumah! tak dayo dah..
kemas brg, susun atur mana yang patut.. uhhhh.. letih.. sampai ke hari ini terasanya.. adusss...

5. FIVE WAYS TO BE HAPPY...
- Solat
- Senyum
- Dicintai
- Mencintai
- Menggembirakan hati orang lain.. :D yeah!

6. APA DALAM FIKIRAN ANDA , BILA ANDA MENJADI KAYA ?

Nak sangat pergi Mekah ngan hubby , nak bawa mama n papa pergi sana juga.. senangkan keluarga dan mereka yg memerlukan.. Amin..

KAWAN-KAWAN YANG KENA TAG:
Kak Zie,Kak Mas, Mimy, Nadine, Kak Ayu, Siti, Azila, Cikgu Isza, Dni, Tedi, MSR, Ben, Kak Lynn, Ika, Amieynna, Liessa, Nabilah, Haniyisterizuki, roronoa Zoro, asfaliza, dan semua yg sudi...
sudi sudikan..

IringJeling: abis satu utang ngan Lya, ada 1 lagi utang ngan Lya ni, sabo ya Lya! tima kasih kasi ini award! amat menghargainya! :)

5 comments:

ardinihumaira said...

amalak... dni tak nampak tag tu.. dni tak nampak.. miahaha..lari... ;p

pssst t dni schedulekan award ni tau.. thanks! ;)

Amieynna Amin said...

saya ditag..
bakal djawab..
insyaallah..

Nadine said...

awwh, so sweet of u. thanks. kita amik award ni dulu nnti br kita buat tag ni aci tak? ngeee :P

ct_nurmarlissaa said...

huhuhuhu..kene tag...wokehh..cam biasa lambat skit k..

Rohani Hashim said...

nnti hany amek eh...xnyempat lagik, br online nih....


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker