Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, May 19, 2010

Oh Tidakkk ! ! ! ! ! ! esok ya ? ? ?



bila berjauhan..
rindu semakin kuat..
hari hari berlalu terasa kosong pula..
mula teringat saat saat manis bersama.. (eceeeh..)
kalau tidak, hari hari macam tak kisah sangat..?
hari hari nak carik gaduh je ;p
mengada-ngada.
bila berjauhan.. rindu rindu pula..
ternanti-nanti kepulangannya..
tertanya tanya keadaannya..
dan bila bertemu kembali..
senyum mula menguntum mesra..
seronok tuhan saja yang tahu..
mula mengada-ngada kembali..
mula usik-usik kembali..
mula gaduh2 manja kembali..
Kamu nih?!! ...
huhuhu...

Moral of the story: hargailah pasangan dan orang tersayang anda.. tak kira waktu.. bila bila masa.. dan ketahuilah bila kejauhan itu sebenarnya lebih mendekatkan lagi, dan ia akan menjadikan kita lebih menghargai..

IringJeling: katanya...
"sayang isteri tinggal-tinggalkan.."
memang betul aku rasa..

16 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cewah-cewah...penuh penghayatan gitu

dalam hati ada rindu..
dalam rindu ada kamu
apa-apa i luv u
untuk kella dia sayang kamu

RELA kan yer.....nanti2 tel tau...(alahai..siannya)

Amieynna Amin said...

betul2..
hargai semasa ada..
nanti menyesal..

syg isteri tinggal2 kan..
baru rindu selalu..
hehe

hanie@nisya said...

:)...

E.d.Y said...

amboi..jiwang lak tiba2..haha

kella said...

kak Ayu: tengs akak.. tak boleh nak tepon selalu2.. dia keja.. kita tunggu dari dia aje.. kalau tak ada tu maknanya dia sebuk.. takpe..hmmm....

Amieynna: ya... rindu datang dah.. hihi

Hany: :p hiii...

E.d.Y: jiwang sesekali berjauhan.. aduhh.. ;)

azila said...

salam...pandai lak kella buat gurindam jiwa...tp sgt mengena.zla pon kdg2 gitulah keadaanya.Depan mata nak gaduh kan..sajer isi masa lapang:)

MSR said...

setuju2.. hargailah semasa mereka dekat dekat anda.. :P

nabilah_2908 said...

hehehe...biasalah bila dekat...asik nk gaduh...bila dh berjauhan..mula la rindu-rinduan.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CARA MELETAKKAN LINK BERSAMA KOMEN ANDA

::ienafazlyna:: said...

batul3...uhuhuhuh..dekat2 nak gado aje kejenya..seme tak kena..bile jauh sibuk mencarik

kella said...

Azila: huhuhu.. betul tu.. saje mengisi masa lapang.. kalau tak boring je kaan?

MSR: dekat dekat ya? hahahaha.. :D

LYaFRINA said...

hehehhehhe..
akan selalu hargai org y berada dekat dgn kita... juga akn menghargai kwn2 blogger.. like kella...

**kella duk kuantan yer?? dkt sgt kt ni. lya slalu la trn kuatan.. kdg2 every week. tp setiap bulan mmg cnfirm la turun ktn.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

yes hOney :0

hargailah jika masih bersama :)

Mimy Hamid said...

laki ko outstation lagi ke?? kemana kahhh

::ienafazlyna:: said...

jangan lupe amik tag erh..2 juta

Frodo Baggins said...

hahahhahahha
kira hari ni mlm jumaat
x berapa nak panjang lah yer?


>>___<<


keh3x

kella said...

nabilah: hihihi... rindu rinduan tak keruan.. huhu

iena: haah.. tak gaduh tak best pulok! ;p

MissLolly: haruss hargai.. setiap saat dan ketika bersama walau dgn sesiapa yg kita sayang kan..

mimy: haah... kali ni dalam mesia je.. johor je.. hihihi... tapi lame sey..

iena: ok boss... :)

Frodo:hua..hua hua.. tak dapat bunuh setan malam tadi... (^o^) hihi

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker