Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, May 5, 2010

Award dari Tukang Masak Pro; Kak Ayu!!

Tak sangka akan dapat award ni dari Kak Ayu! Ini award untuk para-para pro masak nih! aku?? pro kah? hhehehe.. tapi sangat suka nak terima award ini dari Kak Ayu! terimassihh!!
aku tidaklah pro pun dalam masak memasak nih.. tapi memang gemar memasak!! sebab hubby suka nak makan yg isterinya masak! well... (sambil menjungkit bahu... ) :)

dah dapat award silalah layan ini pula...

3 jenis lauk pauk yang suka dimasak

Apa jenis masakan sambal tumis.. sotong, telur puyuh, ikan bilis..
Telur dadar resepi rahsia! ngeh..ngeh..
daging black peper/ kicap!

3 jenis pencuci mulut yang paling best pernah buat
Puding caramel, suami sgt suka!
Tat buahan, suami dan lain2 pun suka!
triffle peach, aku suka! hehehe..

3 jenis biskut kegemaran time raya
Tat nenas, almond london buatan sendiri, semperit!


Bagi Award ni pada 3 orang rakan anda yg juga rajin memasak
Siti
Kak Ain
Azila

IringJeling: balik ni nak masak apa ehh.. hrmmm

6 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

cewah. cal0n isteri hak hak hak :D

Mimy Hamid said...

bagus aku tak kena tag...ko mmg pandai kann tau je aku bukan rajin masak..ko mmg tak syak lagiii

kak ina kl said...

wah rajin jugak buat biskut raya ek..jimat kos kan kalau buat sendiri.

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam kella...
sis jengah, sempat hanya waktu malam (12.30malam)

sis nak wish tq sebab sudi ambil award nie..kella memang penyayang....cute...sayang kella....

kella said...

miss Lolly: mau jadi isteri mithali nih! :)

Mimy: aku tahu ko dah jenuh nak kena jawap tag aku! ko mesti sasaran utama aku! so kali ni aku kasi ko rehat! hehehe

kella said...

Kak Ina: mula tu nak tag kak Ina juge tau! tapi siapalah saya kan.. kak Ina mesti dah kena tag ini.. kak ina pro antara pro dalam masak memasak ni! tidak syak lagi!

Kak Ayu: terimaaaaaaa kassiihhhhh sangat! walaupun dah tgh malam kan.. tengkiuuuuu
aduh kak... byk sangat puji nih, sib baik di alam maya, kak ayu tak dapat tengok kita.. kalo tak.. malu... :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker