Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, May 11, 2010

Takmo cakap banyak! teka aje!

korang teka aje!
kalau betul ada habuan untuk korang!
wiiiiiiiiiiiiii................
tetiba je terlintas nak suh korang meneka plak!



Dalam kotak ada donut
donut berasal dari Big Apple
korang tekalah... sampai penat!
agak2 donut tu perisa ape?


hahaha... jawab ler kalau teror..


IringJeling: aku penah tauk kat dalam ni kot donut ape aku suke ngeh..ngeh..ngeh..

9 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

SALAM....

KAK SUKA INTI APPLE DAN S,BERRY,..AGAKNYA KELLA PUN SUKA KAN...KIKIKIKI

BETUL TAK?...

PS: ADA AWARD KHAS ATAS KEPERIHATINAN ANDA..SILA2 AMBIL YER SAYANG

kella said...

kak Ayu: kita tunggu jawapannya nanti esok lusa kita buka kotak tu! tungguu... hehehehe...

ada award lagi? terharu lagi lah kali nih.. ngeh..ngeh..

suamihanyisterizuki said...

hahhaa,

dah teropong teropong, ngak nampak kok...hahaha

hany raser perisa pisang...hahahaa

hanie@nisya said...

err... Tak tau.. Tak tau.. Huk3x.. :(

joegrimjow said...

coklat"""

ct_nurmarlissaa said...

alien chocolate N peanut,...

RedLife2Love said...

ermm.. ni mesti donut yg ada kepingan badam tuh.. tak pun.. yg penuh coklat kat atas tuh.. wah! sedapnya.. tpi mengenangkan ika tgh diet.. lupakan jer la.. huhu.. kak kella mkn jer la bg pihak ika ek.. =P

Mimy Hamid said...

ko suka ak yg ada almond tu..pastu yg iceberg penuh salut gula..tu favvy aku tuu

kella said...

korang... haahaha... kat atas tu ada di antara kalian dah sipi2 jawapan dah betul huhuhuhu...
ok lah.. jap lagi aku buka la kotak tu...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker