Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, May 7, 2010

Macam kenal je gadis itu? artis kah?

Aku terpandang satu blog tu! eh.. aku kenal ngan nama itu!
tengok gambar macam kenal jugak!
semacam ku kenal aje... tapi di mana ya??!

ohhhhh.... gadis itu...
haahlah...! lawa pulak sekali tengok! ;p
sekali tengok je tau!... 2 3 kali tengok, nyampah sudah...
hhehe...

Nak Promo sikit kat sini!
jomlah singgah ke blog kawan baik aku MIMY!
banyak jenis tudung2 Syria yang cantik cantik..
Mix and match!
murah, murah je... untung2 beli banyak dapat diskaun!
hehehe...

Aku suka tudung ni sebab
-simple n ringkas je pakai! yg penting takyah gosok! sesuai untuk gadis dlm gambar tu yg sgt malas gosok tudung!
- very colorful
- ringan
- panjang..boleh sampai tutup dada
- boleh mix n match
- tak perlu byk2 pin, selit2 pun dah jadi!


~klik kat gambar ni pon boleh...~


Jom la kawan2 singgah blog kawan baik ku MIMY! ini... sure ada yang berkenan...

IringJeling: tapi kena betulkan niat.. bertudung kerana apa.. :)

6 comments:

Mimy Hamid said...

thanks kella...niat aku menjual untuk org tutup aurat..dapat pahala walaupunnnn orgnya tidak..haha

RedLife2Love said...

shantek!!
sesuwei la kak kella..
pasni beli manyak2 kat kak mimi..
hehhee..

hanie@nisya said...

suka tudung yang mudah dipakai. jimat mase :)

Siti said...

huhu...takut nak terjah, kang mesti terbeli...haha..tapi tgn gatal gak nak masuk.

kella said...

Mimy: takpe beb.. kau dah ada niat yang baik.. tak lama lagi terbuka pintu hati tu.. insyaAllah.. :)

Ika: iye iye jer ika tuh, ikut stlye kak mimy kamu lah nih..

Hani: yup! lupa nak taruk, harga juga memainkan peranan penting, kat rumah byk tudung yg 5 hengget!

Siti: jom jengah, leh cuci2 mate..
tq..

sI tEDI said...

wah wah wah.. possing sakan yu!!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker