Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, May 31, 2010

Keletihan di Malam Pertama...

memang di akui sungguh memenatkan!
akhirnya segalanya berakhir juga..

ohh...
Aku berpindah rumah baru la,
jadi, hujung minggu yang lalu aku dan si dia berhempas pulas, pulun angkat barang ! letih beb.. kami berdua sahaja, tambah seorang lagi kawan. bertiga. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar, setelah sebulan lebih, 'packing' barang, kemas-kemas, siap-siap..akhirnya kami berjaya memindahkan barangan dari rumah lama ke rumah baru sepenuhnya! Alhamdulillah.. (sampah pun terbawa sekali! aduiiyai..)

Hujung minggu lalu ialah pertama kali kami tidur di rumah baru!

Malam pertama kami di rumah baru, nyata amat memenatkan! jadi.. malam itu, tidur dalam keadaan rumah yang masih tunggang langgang! namun kepenatan mengangkat barangan rumah melebihi segalanya! aku dah tak mahu peduli, habis semuanya, letak je badan, terus tido... 
kroh.. siuuuu...kroh.. siu... ntah dengkuran siapa la..! :)

IringJeling: malam pertama itu... Alhamdulillah..

 
* gambar di ambil dari hasil gugelan

8 comments:

ardinihumaira said...

betul3.. memang penat. dni masa pindah ritu tdo dalam bilik sepah2 dekat dua minggu sebab tatau nak kemas cemana.. hehe

ct_nurmarlissaa said...

ooo..pindah umahh baru....yekk..bilaa nak kendurii nak gi niee..heheheheeh

sI tEDI said...

hik hik hik..

pindah rumah ? yey!

nabilah_2908 said...

hehehe...tajuk tak tahan :P

pindah rumah baru rupanya... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN SWEETSOUR & SUP TULANG

Mimy Hamid said...

alal mana gambar nk tgk umah baru ko?? beb official dh pindah ke>>

kella said...

Dni: penat tuhan aje yang tahu.. abis sume lenguh2.. tukang picit pun penat takleh nak main picit2.. ;p

Kak Mas: haah kak.. baru aje.. berkubang2 lagi tuh.. insyaAllah.. jika ada nanti kami panggil ya kak..

Tedi: yey! yeah.. im happy! betul! sekarang tak sabar nak balik rumah!

nabilah: tahan.. b oleh tahan.. :D

kella said...

mimy: yup dear! official oredy! im new! im fresh! hahahaha... giler happy! aku dah tak sabar nak balik umah beb.. kemas rumah kasi cantik! hehehe..

dayana's Blog said...

slamat ya ..^^
Visit me yah my page
Or my site @ Trimakasih

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker