Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, May 8, 2010

Yang terliur..mengiur..lagi mengiurkan!

~uhhh..... roti segar dengan salad yg rangup , bawang n tomato yg di potong halus..
dilapis
dengan kepingan nipis daging ayam berperisa ...
dilapis
dengan cheese wisss
dilapis
pula dengan beef pati yang sangat ler bersari-sari
dilimpahi juga dengan
mayonis yummy....!
dilapis
sekali lagi dengan roti putih..
siap! sedia untuk dihidang... untuk 'Tuan Besar'..~
"sila kan tuanku.."


IringJeling: ini entry ulang tayang; aku buat ini lagi untuk Mr Hubby semalam, gambar tak sempat nak snap, guna gambar entry lalu.. same sahaja, cuma yg kali ini best sikit, sebab ada taruk sikit mustard!

6 comments:

Frodo Baggins said...

header kaler biru itu mmg menggiurkan ok! hahahhahaha .. kat mana lu ni?

Frodo Baggins said...

surah as-syams itu mmg indah ..

>>___<<

Frodo Baggins said...

mmg nama blog ni MatHari ke? bukan matahari? ker simbolik? hahahha. bnyak tanya lak gua ...


>>__<<

kella said...

Frodo... hehehe.. orang kata byk tanya tu prihatin namanya! hohoho.. prihatin kau kat aku yek!

hihi.. haah.. header beserta ayat..ayat tu aku pertama kali dengar masa pergi seminar ESQ hari tu.. mendalam maksudnya! aku nekad terus cari ayat tu.. aku pun perasan kau pun ada ayat ni kan? takpe kan kita share kan?
Haah.. ianya Mathari. Sun Ah Kay..

RedLife2Love said...

nak jugak cenggini..spesel request! *wink *wink hehe.. =)

kella said...

Ika: spesel request ya.. nanti hilang diet pula?


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker