Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, May 7, 2010

Aduh aku tak tahan lagi!! Aiz, kamu punya pasal la nih!!

Adih..dih..dih...
pecah perut aku gelak nih!
adusss.....
kah kah..
itulah budak baru nak belajar.. macam ini ler jadinya!!

(sebelum aku gelak kuat.. ini ceritanya dulu..)
semua ini berlaku setelah aku pi singgah blog si Aiz nih!!
Aku punya excited dengan entrynya ini Jangan susahkan orang yang nak komen entry
Suka sangat!! sampai aku apply terus tutorial dia tuh!

Natijahnya? mula2 tadi aku buka blog kesayanganku ini!
tengok kat komen!
hmmm takda satu komen pun...
hmmm... rasa cam sayu je.. sebab selalunya mesti paling kurang ada 1 komen ke.. buat pembakar roti semangat... yelah blog aku blog picisan je... takde lah harap sangat kan...

pastu bukak lagi blog.. hmm.. takde satu pun komen lagi!
hmm sedapkan ati je.. takpelah... sebab aku view tadi.. ada orang baca entry aku, cuma tak berkomen la kot..
kata hatiku.. takpe lah.. kena mantapkan lagi isi2 dlm entry baru orang nak komen!
setakat entry ntah hape-hape nak harap orang komenggg....
huhuhu...
b positif k!

pastu tetiba tadi baru aku teringat!
kan aku baru tukar setting komen!
hah!
terus menggagau 'tetikus' klik sana klik sini!
mencari..
haaaaa........
'last last' tengok kat 'dashboard'
aku terjumpa lah!!
nah... ada 7 komen perlu di 'publish'
chitt!
sendiri yang tukar, pastu tak tahu mana letak pula...
soweeey la.. 1st time tukar 'setting' komen camtu...
tu yang termenggelabah...

hehehhehe..
apa pun thanks so much to Aiz...
atas tunjuk ajarnya..byk yg aku belajar kat blog dia!
ni nak tunggu dia punya pendapat untuk cantikkan blog aku pula!
hehehehe...
thanks ya dik..

*pinjam gugel pic

IringJeling: korang tak tak tahu perasaaan aku tadi bila tengok ada komen! gila kah aku? aku cuma gembira... gembira ada kamu kamu..

16 comments:

FCUTEAM said...

^__^ haha.. samalah dengan aiz juga... dulu ingatkan takde sambutan langsung.. ^_^ aiz terlupa kena approve dulu... 20 komen tunggu aiz... ^Q^

Thanks thanks sebab sudi tulis tentang aiz.. ^__^

kella said...

hihihi aiz! blog kamu byk membantu tau! trimassih sangat!
mesti nak masuk sana dulu..
kot2 ada apa2 yang boleh dipelajari!
bagus la.. kalau ada blog2 otai yang tak lokek nih..
tak kedekut..
murah rezeki.. hehehe...

HAZRIL HAFIZ said...

pernh alami benda yg sama...hahahahaha

Mimy Hamid said...

baru ko tau kann betapa blog menghantui hidup..hehe..kelakar la ko ni

Misshy Innz said...

hOho
kite mmg moderate komen.
besh3 ;)

nIsYa said...

heheheee kella2 :)

myQza said...

ekekkekekeke....

aku datang komen. tapi lambat lah. ekekekkee

shazika said...

ish2.. kamu nih. hepy blogging ya :P

nabilah_2908 said...

hehehehe...tumpang gelak jp... ;)

sabar jer la eh.. :)

sy pun suka ke blog Aiz... mcm2 ilmu tntg blogging kita boleh dpt kt sana.. :)

nabilah_2908 said...

lupa lak...nak say

thnks..cz sudi follow APA KATA HATI...keep in touch ya... ;)

Frodo Baggins said...

yuhhuuuuuu .. komen wa ada kat sini.
ekekekkekeke ~~~

Frodo Baggins said...

hahahhahahha ...
apa jadah lu tak ingat!!


((actually pnh gak camtu))


wakakakkakakaka ....


>>___<<

kella said...

HafizRahman: trimassih singgah sini, pernah alami ya? mungkin tak sekalut aku.. hihihi..

Mimy: ya aku sedar..mimy.. aku sudah mula sedar... ;p

innz: kan kan? besh...!

Hanie: itulah... kella.. kella.. apo lahh...

kella said...

Tedi: tengkiu datang komen.. lambat aku ya?

Shazika! tengkiu ya! :D

Nabilah: :) sesama lah kita..

Frodo! aku tak tahu la beb.. ko gelak lah aku.. huhu..

Kujie said...

hehehe... seronok baca
sbb share perasaan sendiri

kella said...

Kak Kujie! terima kasih sudi datang sini ya! :)

haah.. perasaan sendiri.. tapi jangan perasaan lebih2 takut nanti jadi perasan pula.. org meluat pula..
tq..


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker