Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, May 18, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI

Oh... Ben...Ben.. ada versi baru pula...
kamu mahu Murai, Merak atau Helang?
ohh.. aku pilih Helang lah.. helang tangkas dan pandangan matanya tajam! heheh..
boleh ke Bro?

Harus lah aku nak join jugak dengan sesi jelajahnya yang kali ini.. walau telah pernah dijelajah dulu tapi rasanya Ben belum jelajah abis la bro...
apa kata jelajah sekali lagi?



1 ) Header BEN ASHAARI BLOG
dah memang ada dlm folder.. senang klik aje..

2) Berikan nama samaran anda dan nama blog anda ... Ceritakan latar belakang blog anda .. Lagi panjang lagi bagusssss ...
senang dengan nama Kella dan blog kesayangan ku >>> MATHARI..
latar belakang blog ku? aku ada tulis entry mengenainya.. marilah baca di sini, MATHARI

Terkini? Ben Ashaari... dia dah pun jelajah blog aku hari tu?
hasilnya? yup! gara-gara dia, sekarang belog ini menjadi bersinar..
dari zero komen, ke beberapa komen pula..
syukur..
dapat kenal ramai kawan2 yg best! gembira... :D
daripada itu.. terus dapat belajar byk info berguna untuk tingkatkan lg kualiti blog ini!
terima kasih!
bila lihat nama ku ada dalam bloglistnya 'PINK' itu..
rasa terharu.. ngeh..ngeh.. ni nak masuk dalam list beburungnya tu pula!
hihihi boleh ke? ;)

Apa pun.. welcome to new Mathari..
Buah Cempedak di Luar Pagar,
Ambil Galah tolong Jolokkan,
Saya budak baru belajar..
Kalau salah tolong tunjukkan..

Peace All..

3) Dari mana anda tau mengenai Segmen ini
dah tentu2 Ben ada kat dalam listblog, dengan kuasa di hujung jari, klik sahaja, dah boleh tahu segala perkembangannya, apatah lagi segmen ini.. hehehe...


IringJeling: tengok betul2 ya Bro Ben.. peace.. :)

No comments:


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker