Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, May 5, 2010

Peduli Apa Aku Kalau Kau Sibuk??


~gugel pic~

Aku sedang 'ber'sibuk!
sedang sibuk sibukkan!

ishk!
jeling2 aje pada blog itu!
gatal je tangan ni nak klik-klik!
mahu buat banyak benda dengan blog itu!
mahu tulis-tulis..
mahu berguling-guling di rumah kawan-kawan!
mahu suka-suka lalalala..



"helloo.. siapkan kerja kau dulu laa.. baru kau boleh nak berjalan, melompat, berlari ke tepian!
orang kasi internet free pun dah kira bagus laa"


ehh... suara sape yg marah aku tu??!!



IringJeling:ala... kejap lagi dah time lunch! aku cabooot..

4 comments:

Ain said...

sabo jer la kan....

dah settle sume nanti sambung berblog semula k....

myQza said...

keje wey!

ct_nurmarlissaa said...

hehehehe...patutt laa lambat update...anywayy selamat working2..

kella said...

hehehehe.... kerja..kerja..
hari hari kerja...
tak ingat lirik lagu meet uncle hussin tu!


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker