Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, May 13, 2010

Terima Kasih Hafiz Hashim, Tahniah Malaysia!!

Piala Thomas itu sedang melambai-lambai..

Berkobar2 pula nak buat entry ini pagi ini!
Terima kasih tak terhingga dan tahniah kepada Muhammad Hafiz Hashim kerana menjadi wira Malaysia semalam!
Kemenangannya melayakkan Malaysia ke peringkat separuh akhir bertemu dengan China, Jumaat ini! nantikan!
Tahniah kepada semua pasukan Malaysia!
nampak.. ya aku nampak mereka telah melakukan yang terbaik demi negara tercinta Malaysia ini!
Harap semangat mereka terus berkobar membara untuk terus berjuang menjulang Piala Thomas! sesungguhnya kami peminat di luar ini sentiasa mendoakan yang terbaik untuk pasukan kita!



~ Hafiz Hashim hero of the night! bravooo..~

~ kemenangan Chong Wei yang pertama membangkit semangat!~

~ Tan Bon Heong, sangat ceria semalam!~
~Koo Kien Keat & Tan Boon Heong, kemenangan yang menambahkan lagi spirit!~
~ Wong Choon Han, tidak mengapa.. kekalahannya bermaruah..~

~Aksi Jongensen dari Denmark, suka la tue...~
~ pasangan Mohd Zakry Abdul Latif / Hoon Thien How- bergu kedua Malaysia memberikan saingan yg sangat sengit! rasanya pasangan ini lebih baik dari yang sebelumnya, cuma kesefahaman sahaja yg perlu di cari.. namun semangat perlawanan mereka melebihi segala-galanya! syabas !~


~Denmark; Lars Paaske / Jonas Rasmussen,menang.. namun.. bukan menang senang...~

~ Hafiz Hashim sekali lagi! memang itu cara dia bermain sebenarnya, selamba je.. tapi semalam nampak kesungguhan dan semangat mahu menangnya! tahniah bro! i know u can do it!
Perlawanan dengan China Jumaat ini pasti sangat mengujakan!
Semoga Malaysia mampu kekalkan prestasi yang konsisten.
mari tonton ramai-ramai, bagi yang tiada tiket, boleh tonton di TV1 dan TV9!
Doakan kemenangan mereka... untuk Malaysia!

FAKTA:

Thomas Cup Quarter Finals Result
Peter Hoeg Gade vs Chong Wei Lee : 17-21, 17-21 (49mins)
Carsten Mogensen / Mathias Boe vs Kean Keat Koo / Boon Heong Tan : 17-21, 19-21 (41mins)
Jorgensen vs Choong Han Wong : 22-20, 16-21, 21-18 (72 mins)
Lars Paaske / Jonas Rasmussen vs Mohd Zakry Abdul Latif / Thien How Hoon : 24-26, 21-12, 21-19 (74mins)
Joachim Persson vs Mohd Hafiz Hashim : 12-21, 10-21 (31mins )


IringJeling: semangat semacam pula hari ini.. :D

sumber gambar dari: PROTON BWF- THOMAS AND UBER CUP 2010 thomasuberkl2010.com

10 comments:

Liessa said...

salam kella...wah semangat kan bila tgk malaysia menang...yahoo...tp liessa tgk 2 gam eje pas tu dh tido sbb selsema...pg2 bgn trus tanye hband malaysia menang ke tak...bila dgr menang lega rasanye...hihi...hband kata hafiz lauk kan jer denmark tu...hihi...

ct_nurmarlissaa said...

BRAVOO....i tgk game nie..dukk depan tv tuee..kat kedaii..makan AliSara...dah abiss baru we all gerak...

Kujie said...

ada kenangan indah piasa thomas thn 1992 - hehehe

thn ni tgok kt tv je
tapi mlm tadi mmg mendebarkan takut mcm lawan jepun

Mimy Hamid said...

semua semangat badminton yer..haha aku?? semnagat adamaya..wakaka

kella said...

Liessa: itulah.. mmg semangat abis.. betul kata hubby u, denmark jadi lauk hafiz.. hehhe

Kak Kujie: mahu tahulah.. apa kenangan itu? masa tu kita di bangku sekolah rendah, tapi tengok juga plawanan itu.. nak godek blog akak lah kejap lagi, mesti adakan?

Kak Mas: semangat tu kak mas! tengok kat kedai mesti ramai happening siot... uhhh... best2..

Mimy: alohhh.. ko adamaya pulak.. hehehe.. takpe, ko wakil adamaya, pas adamaya leh layan bdminton beb..

Siti said...

tahniah malaysia..suka sgt tgk game smalam walaupun penuh debar...hehe..tak sbr nak tunggu jumaat..hrp2 dpt tgk.

Hasrol Nizam said...

rasanya bukan tahniah utk hafiz hashim jek, Yang lain2 pun sama..
yela, sebab dia kalah haritu, n menang semalam. sebab tu nama dia naik kot..

kella said...

Siti: oh.. nak balik kampung nanti kan? ada rezeki tuk tneogk nnti tu.. :)

HasrolNizam: haah.. terima kasih untuk semuanya.. tahniah untuk semua pasukan sekalian.. kerana mereka lah yang melayakkan Malaysia ke Separauh akhir.. :)

kak ina kl said...

salam..memang best..gempak giler..

joegrimjow said...

ahahhaaa
lawan ngn china plak
huhu

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker