Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, May 14, 2010

Ini Cara dia.. cara anda pula?

so, dah lunch ke belum?
untuk kaum adam.. mesti dah ke solat Jumaat kan?
eh.. ada yang tertinggal ke?
uppss!

jom Lunch KFC jom!
Jom Jimat KFC!

aku layan KFC ngan boss besar belanjer ritu.. hehehe.. tengkiu b!

mama selalu pesan, jgn selalu mkn fastfood.. tak elok untuk kesihatan...
baik lah ma.. lama tak makan ni ma.. kempunan puleekk.....

tengok cara si b aku makan roti kat bawah nie..

~Belah 2 roti, taruk coleslaw, lapis dengan kentang putar.. dan sosnya di atas..~


~Kemudian, letak crunchi dan isi ayam sedikit... dan, Siap!!! sedia untuk di ngapp!! itu adalah cara si b aku.. sedap juga rasanya! hehehe...~


~set Mr B.. (takda la byk sgt lada hitam nye! dlm tibi macam banyak sahaja.. urmm....)~

~ Set Jom Jimat aku.. aku mesti kena ada nasi punye! perut dah sebati denganmu wahai nasi... telan ayam pun mau ingat nasi jugekk..~


IringJeling: Licin hingga menjilat pinggan jari! b aku outstation ke JB dah.. rindu pula...

9 comments:

nabilah_2908 said...

kalau I lk..

campurkan whpd potato + coleslw+ sos thai..kacau bg sebati..

lubangkn kt tengah roti tu..masukkn cmpuran td..n ngap2... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ANAK BAPAK

nIsYa said...

tak try2 lagi b. pepper punye :)

Mrs. Q! said...

b kamu di JB? nak aku spy kan x? im J\@ JB. hee.

TiPs bLoGGiNg yg BeSt

kella said...

Nabilah: yess itu juga adalah cara ku! hehehehe best buh cili sos tuh!

Hani: tak pedas sangat ponn...

Kie-Yu: eh boleh jugak! err.. nanti dia kata aku pasang spy pula...! kata percaya?!... hehehee... tq!

Mimy Hamid said...

la cara kita makan roti n kentang sama..mesti letak kulit ayam..haiyook..krup krup bunyi nya

Khairun Nisa Jalani said...

smlm da mkn kfc yg br.. pedas2 ckit.. mmg sedap.. nyum2

Unknown said...

wow,,,
sedapnya....nak sikit.kikikik

ardinihumaira said...

whoaaaaaa sedapnya tuh... kecur ayaq lioq dni tengok.. kalo dni baham je.. asal masuk mulut... hehehe dasar lapar cam pirana gni la dni.. makan main tibai je.. kalo kasi burger.. huh hampeh comot momot makan ;p dat y dni tak order burger masa makan kat kedai.. nanti kantoi makan comot miahaha

ct_nurmarlissaa said...

ermm..i pun makan staill cam B u laa kay laaaa...


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker