Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, May 27, 2010

"Aku rasa nak cilikan mulut dia"

dialog di atas tu dialog sorang akak kat opis aku ni, tadi dia pakai ayat tu masa masuk sini tadi, melepaskan geram terhadap si polan binti si polan , luahkan padaku..., bila dia sebut cili je, terus ku teringatkan pokok ciliku yg di tanam kat rumah dah membuahkan cili! (ayat apo kah..)
sabar kak ya... cili dah ada belum? kalau tak.. boleh amik cili kita nih..;p


~ itu tangan ku dengan 3 biji cili padi tu.. haa.. menatang nampak..~

IringJeling: menatang minyak yang penuh..

6 comments:

Mimy Hamid said...

amboi bercili cili...berasappppppppppppppppppppp

ardinihumaira said...

opss opsss dni nampak cincin.. mata keranjang tol dni ni hehe... comella cili tu.. kelihatan sangat segar dan bugar gitew :)

hanie@nisya said...

hohoo pedih la mulut kena cili hehe

Amieynna Amin said...

cili padi yg nampak besar di tapak tangan kamu..
kecil tp berapi..
sdapp tol klu dpt makan ayam masak cili padi..
=)

LYaFRINA said...

heheheh.. ingat nok cilikan mulut saper tadi...

guna dslr..mmg nmpak cun gambar... nanti pinjam cili tu boley?? nak cilikan dlm blog... hehehehe

kella said...

Mimy: sajo nak kasi hangat!

Dni: huhuhu.. cincin mase merisik tuh.. hehehe.. suka.. simple!

Hani: pedih.. sape bereani carik pasal lagi? hahahaha... cilikan aje.. stok banyak nih! hihi

Amieynna: aduh lama tak makan lemak cili padi! lapar...

Lya: Lya nak bape je pun boleh.. kita kasi je yek lya!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker