Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, May 6, 2010

Koc Wanita (Ladies' Coach)

Rentetan cerita dari entry sebelum ini..
semua pun bijak pandai.. tahu.. 'mereka' yg dimaksudkan berkeliaran tu adalah aku dan mr hubby!!
itulah.. berkeliaran mencari pengangkutan awam! lama tak naik, tu pasal mengagau.. tapi masih under control.. ;)

Aku tahu mengenai Koc Wanita ini pun di situ!
baru tahu..
Setahu aku ianya mula beroperasi pada 28hb April lepas!
berita baik untuk kaum wanita!
'Wanita sahaja.. sepanjang masa...'
so lepas ni tak perlu bersesak-sesak dengan lelaki atau risau dgn gangguan seksual lagi!
Koc untuk wanita ni memang ada di setiap trip, kemana-mana..
dan kocnya ialah di tengah-tengah sahaja!
dan ada dilekatkan dengan penanda PINK kaler di gerabak itu..
nak tahu maklumat lanjut >>di sini!<<

KTM minta untuk diwar-warkan/hebahkan tentang berita ini... so aku jalankan tanggungjawab sebagai pengguna.. untuk semua pengguna yang lain..


~ cantik pula poster gambar wanita itu...~


~ ruangan menunggu nya juga khas untuk para wanita...


~tiang-tiang juga di cat Merah jambu menandakan, kawasan menunggu untuk wanita!
tapi... lihat di tengah2 itu.. ada seseorang sedang memerhatikan aku semasa aku snap gambar ini! dia mesti sedang takut.. takut aku sebarkan gambarnya lah tu.. sebab rasa bersalah duduk si kawasan Merah Jambu! hehehe.. lelaki jambu ke bang.... ;p

IringJeling: oh, aku tak pula naik hari tu, sebab belum tahu lagi, dah turun baru tahu.. lagipun..tak rela berjauhan.. walau hanya dipisahkan dengan gerabak... (weeekk..) ;p

10 comments:

ct_nurmarlissaa said...

i likess...:-)

LYaFRINA said...

hehhehehe.. tp ada gak y tsilap naik..kelakorrr!!!

kalu bas k..xdek nak buat gini???
trg mana ada... hehehehe

Lady D'yot said...

teringin nak naik..hehe

Siti said...

waaaa...bestnya..terasa wanita dihargai kan...heheh

FCUTEAM said...

warna pun merah jambu.. ^__^... tapi bagaimana pula dengan ibu dan anak lelaki?



komen entry saye pulak..k.. hikhik.. klik kuat-kuat kat sini >>APAKAH PUNCA U ALL KETAGIH BERBLOGGING?



kella said...

korang semua.. bagus lah buat macam ni.. pertama kali di malaysia.. kita tengok la camne respon org lain nanti..
semua bunga je.. :)

kella said...

Aiz: kanak2 lelaki boleh naik dengan mak.. tapi budak2 jela.. orang tua jgn nak berkepit pula..heheheh

Mimy Hamid said...

bangga pulak aku sebagai wanita...

RedLife2Love said...

belum kesempatan lagi nk nek coach merah jambu nih.. mesti cam best! hehe..

kella said...

Mimy: aku juga bangga.. kerana wanita begitu berharga..'

Ika: nanti kita cuba naik ya! takda beza pon.. yg beza adalah semua penumpang adalah perempuan..


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker