Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, May 22, 2010

Akhirnya Aku kecundang Jua..

Akhirnya aku terpaksa menjatuhkan air muka aku kepada si Mee Megi jenama Mamee 'pedas berapi' ini!
uhhh... akhirnya dia yg menjadi santapan aku hari nih! huhuhu...
aku mmg sebolehnya tak mahu sentuh ia lagi..
demi kesihatan.. ;p
tapi bila keseorangan ini...
nak masak nasik malas pula..
nak bungkus makanan luar takde selera pula..
nak mkn sedap sedap seorang pula..
tak syiokk!

huuu... dari aku kelaparan amat!
baik bedal aje lah menda alah ini..
senang di masak.. sedap? hmmm boleh lah...


~ megi kosong je...~


~ separuh jalan dah macam tak lalu.. so tambah daun bwg/sup kasi selera naik sikit.. huhuhu~

IringJeling: B mesti makan yg enak enak kan kat hotel tu.... hmm

9 comments:

ardinihumaira said...

hehe.. sama la kita.. dni kan bila tatau nak makan apa bedal la makanan ringan ni walopon dah bape kali tobat tamau makan ;p

LYaFRINA said...

hujan2 ni.. best nyer makan mee maggi..
nok sket boley???

nIsYa said...

bila tengok gambar, nampak macam sedap yang amat la plak heheee

Unknown said...

salam kella...betullah tu..klu tinggal seorg..masak tu cepat ..

alamak cucur udangmu memang mengancamlah..

Lady D'yot said...

ermm...nmpk sdp je...hehe

Unknown said...

alahai..
siannya adik sis ni....
sis dah lama tak beli maggi tu..
rasanya kalau dok sorang-sorang sure sis pun terjebak sama..
kikikiki

apa2 pun sis harap kella sihat yer..
jaga kesihatan

RedLife2Love said...

ika pun dah lame sgt tak mkn meggi.. since awal thun smpi hari ni, blum penah sentuh lagi meggi tau.. huhu.. klu boleh xnk terus.. hehe =)

kella said...

Dni: bedal aje lah... buat tak ingat je janji2 pelsu tu.. hehehe...

Lya: uhhhh... ujan2 ya? haah kan .. best gak sentap megi.. lya lambat bagitau nak.. dah abis dah lya.. huhuhu

Hanie: jgn terpedaya dengan pandangan matamu itu.. indah rupa dari khabar... hhehe

kak ina: hihi bujang kak... itulah resepinya..
itu belum mengancam kak... ada lagi lebih mengancam.. mekasih.. :)

nard: nampak je tu.. huhuhu... rasa boring giler dowh..

Kak AYu: tengkiu.. tengkiu.. tengkiu! :D

Ika: wah.... bagus.. bagus tu.. teruskan usaha anda! gud spirit! yeah..

Mimy Hamid said...

aku tak makan maggi.tp si megat giler maggi.haiyooo selalu kena sound ngan aku


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker