Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, May 13, 2010

Edisi Istimewa Hari Ibu!

Kisah jalan-jalan bersama Si dia..

terjumpa Glo istimewa ini! aku mmg menggunakan jenama ini untuk cuci pinggan, so aku teruslah rembat 3 untuk wanita2 ku yg bertahta di hati..
wahh... ada banyak lagi rupanya..
Ada Axion, GLO, Ajax dan Softlan.. semua edisi istimewa hari ibu!




yang buat aku nak snap gambar ini kerana ada gambar budak comel loteh tu..
pelakon adamaya kan?




IringJeling: suka sebab kaler merah!!

9 comments:

shafiq said...

ade kua iklan ni dekat newspaper.. comel je mia sara..huhu..


My latest entry : Fakta Tentang Sperma !

kella said...

Shafiq.. oh.. ada kuar ye.. tak perasan la pula..hehhehe.. tak bace paper kot..hehe

hanie@nisya said...

budak2 yang cute tu yang menarik pembeli hehee

nabilah_2908 said...

yupp...tu mmg amani.. :)

tp lain sikit kn muka dia...nmpk lebih matang.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ALAHAI VIVA BIRU

LYaFRINA said...

olooo.. tomeyner amani ank adamaya

Mimy Hamid said...

bau rose ke?? best tak?? aku kuar iklan dah minat

Siti said...

huhu..x tgk pun adamaya...sabuh basuh pinggan kat rumah dah abis..bila ntah nak beli?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wow....mmg edisi terhad..yg pasti utk kita2 aje..si para ibu..

RedLife2Love said...

i like red too.. hehe.. mia sara!! tomey2.. =)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker