Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, May 19, 2010

Selamat Pagi, Salam Rabu..

Assalamualaikum,
dan selamat pagi!
Jangan lupa mulakan pagi anda hari ini dengan bersedekah Al-fatihah untuk ibu bapa anda samada yang masih hidup atau pun telah meninggal..
Semoga hari ini diberkati olehnya..
dimurahkan rezeki..
dipermudahkan segalanya...


Dato' Dr. Fazilah Kamsah pernah berkata..... .
" setiap pagi sedekahkan al-fatihah kepada kedua ibu bapamu
( tak kira masih hidup @ telah tiada )".........
nescaya pintu rezekimu akan terbuka buat kamu...

Berdasarkan Hadith Nabi : "Tidak akan terputus rezeki seseorang selagi dia tidakmeninggalkan doa kepada kedua orang tua nya dalam sehari"

Huraian hadith: - jangan sesekali meninggalkan doa kepada kedua ibubapa (baik yang hidup mahupun yang sudah tiada ) - Allah akan memurahkan rezeki kepada mereka yang tidak putus berdoa kepada kedua ibu bapa (walaupun ada ibu bapa yang leka, doakan agar mereka berubah) - Ingatlah bahawa keredhaan ibu bapa adalah keredhaan Allah- Semasa berdoa, berdoalah dengan bersungguh2. ...tadah tangan dan bayangkan wajah kedua orang tua kita, termasuk guru2 kita dan mereka yang banyak menolong kita (berdoa perlu benar2 bersungguh2) - Mereka yang lupa berdoa kepada kedua orang tua, akan disempitkan rezeki oleh Allah

IringJeling: Alhamdulillah.. hari-hari buat.. tapi kadangkala.. terlupa jua..

(tengok aku lupa hari ini Rabu lah! tapi dah update kat atas tu! tulis selasa pula! hihihi... maafkan hamba...)

5 comments:

Siti said...

Thanks kella..info yang sgt2 siti hargai..

LYaFRINA said...

waa.. sgt2 bagus..
tq kella..

slmat pagi!!
have a nice day

ardinihumaira said...

dni pon kadang2 terlupa.. siesly huhu

Mimy Hamid said...

Al fatihah sesama..byk fadilat

kella said...

Siti: tengkiu very much.. sama2 share..

Lya: kita kongsi sama2 ya! :D

Dni: lupa tu takleh lari kan...

Mimy: mulakan hari anda dengan al fatihah..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker