Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, January 6, 2011

Siapa cepat dia yang dapat :)

Assalamualaikum,

aku ada dapat beberapa 'slimline diary'
dan beri sikit pada beberapa orang kawan,
tinggal 3 je lagi,
mula mula ingat nak kasi je kat kawan2 blog, pilih je secara rambang..
tapi mungkin ada yang di antaranya dah ada diary kot..
lgpun ini cuma slim diary..

tapi walaupun ianya 'slim' tapi dalam nya ada banyak maklumat2 untuk dirujuk! Ada planner, ada transit rail map! ada waktu solat! ada international direct dialling. :)
contoh seperti di bawah.
so,
aku putuskan untuk aku berikan pada sesiapa yang mahukannya sahaja!
terbuka pada semua 'follower' ku.. :)
tapi kena jawab 5 teka teki ni dulu.. ala senang je!

1. apa nama blog aku?
2. dari tahun berapa aku berblog?
3. aku ada follower ke? berapa ramai ya?
4. adakah aku mempunyai DSLR?
5. adakah aku suka memasak?

itu sahaja 5 teka teki teka tekuk yang pejam mata pun boleh jawab!

siapa yang mahukannya sila lah mula menjawab dari.......
sekarang!!

siapa yang cepat jawab semua soalan dengan betul, InsyaAllah rezeki ini untuk anda..
:D

fair n square..


nota: ini bukan diari pakatan rakyat, syarikatnya saja nama pakatan.. hehe
UPDATE: dah tutup dah..
dengan ini 3 buah slimdiary telah berjaya dimiliki oleh;
LYA
CTnOArIzah
dan
MIMY
terima kasih silalah hantar kan alamat nanti ya....
"i wonder.. fielah dan dapat ke adiah 12345 dulu tu..."

20 comments:

Kakzakie said...

salam kella,

kakak tahu semua jawapan. tapi tak mahu jawab sebab kakak dah terlalu banyak diary. Kasi anak buat kira matematics dia.

Anak kakak siap bagi cikgu dia lagi. Ha..ha... kelakar betul bila dah banyak nie...

LYaFRINA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
LYaFRINA said...
This comment has been removed by the author.
LYaFRINA said...

jwb :

1. MATHARI
2. 2008
3. 100 follower
4. xde dslr...tp pakai digital
5. suka & pndai memasak :-)

kella said...

Alamat lya! minta maaf! sebab dah teremove komen lya yang mula2 tu! sorry! sorry! lya! jgn marah!! bukan delete tau! tapi rasanya masih ingat komen yang 1st tu!
tapi kita hargai kalau lya nak letak komen tu sekali lagi!
siyes! dok koya tadi terremove! :(

CT NoArIzAh ArIs said...

Salam...nk cuba jawab dan buat sibuuuukk...hehe!!

1)Mathari.
2)October 2008
3)100 org follower
4)DSLR belum ada...mgkin thn ni koooot!!
5)Kamu suka memasak mcm2 resepi...betul x???


Siaaap sudaaahhh...:)

LYaFRINA said...

hehehhee.. lya dh jwb pon..
:- )

LYaFRINA said...

kella.. lya delete td sbb nk jwb balik.. heheheh.. mana ada apa2 pon.. (confiden betul j jwapan tu.)
kalo x teremove pon, mmg nk delete.. sbb nk jwb semula dgn jwapan y sama gak.. cz satu jwapan tcicir

thanks :-)

LYaFRINA said...

kella.. lya delete td sbb nk jwb balik.. heheheh.. mana ada apa2 pon.. (confiden betul j jwapan tu.)
kalo x teremove pon, mmg nk delete.. sbb nk jwb semula dgn jwapan y sama gak.. cz satu jwapan tcicir

thanks :-)

Mimy Hamid said...

1. mathari
2. oct 2008
3. 100
4. one day
5. sangat suka...aku salah sorang penggemar

kella said...

kak zakie: kita tahu.... memang banyk akak ada...huhu

Lya: terima kasih dear friend! hehe.. takut gak lya marah ngan kita tu sebab delete! memang betul dan tepat! :) terimakasih!

kella said...

CT: ya betul! anda orang yang ke 2 dpatnya! terima kasih!! nanti bagi kat kita alamat ya! kita post secepat mungkin!

mimy: i love u!! best jugak tak payah pos kalau kat ko.. hantar by hand je! hehe.. tengkiu fren!

kella said...

ok dah dapat 3 orang pemenang! ya hanya 3 je ada diary ni.. dah ada pun namanya..
terima kasih. nanti di pos..

My Little Diary said...

salam,

baru nak jawap... huhu, dah ada yg memang pulak...

kella said...

ala.. rima.. sorry eh...menda tu pun ada 3 je lagi..
takpe.. mungkin lain kali ada lagi rezeki lain.. insyaAllah.. :)

terima kasih sebab support! :D

mzhany said...

alaa benciiiii, xsempat xsempat...dah la mmg xde lg diary ni eii mencik tau...

**ada lagi tak?** ;)

CT NoArIzAh ArIs said...

Alamat sy:

No 218 jln melor 7,
Taman Rasa Sayang,
70450 Senawang
Seremban, N.sembilan

Terima kasih kella..:)
Dah sampai nnti sy wat entry khas untuk diary tu.

nabilah_2908 said...

ala....dah terlepas keretapi..huhu.. :(

jom ke APA KATA HATI pulak,
S.A.H.A.B.A.Ttajuk n3

CT NoArIzAh ArIs said...

Boleh tulis nama penuh SITI NOARIZAH ARIS tapi yg penting alamat msti betul yea nnti kempunan diary tu smpai kt rumah lain hee..!!

Mak Su said...

saya terlewat, hu hu hu

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker