Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, January 17, 2011

Salah buang payudara, suri rumah dapat RM 100000

Kerajaan bayar RM100,000 kerana kesilapan buang buah dada
2011/01/17

IPOH: Kerajaan bersetuju membayar RM100,000 kepada seorang suri rumah selepas seorang doktor di Hospital Raja Permaisuri Bainun, di sini melakukan kesilapan membuang buah dada kirinya pada 2005 kerana disangka barah.

T. Silvarany, 56, yang sebelum ini memfailkan saman RM2 juta terhadap kerajaan Malaysia hari ini bersetuju agar tuntutan saman itu diselesaikan di luar mahkamah.

ishh!! jangan main main buang la..
rasanya RM 100k pun tak cukup! berharga tau ! sebelah takda, bukan senang2 boleh carik lain tepek kat situ! ishh!
seumur hidup kena tanggung...
hmm..
moga menjadi pengajaran pada pihak2 yang berkaitan..

5 comments:

~aSFaLiZa~ said...

kasi tampal lagi la. hahaha

ardinihumaira said...

saman 2juta tapi nak bayar 100k je? 100k masa tahun 2005 tape gak. ni 2011... 100k macam celah gg je... sakit hati dengar buang buah penting orang tak pasal2... eeee.... bagi la 2 juta... dah la hospital kerajaan. sian kat rakyat!

deena farhana said...

adui...

kesiannya.. :(

redah smpai hujung dunia pun xkan jumpa spare sebelah tu..

Mak Su said...

uiyoooo, astaghfirullah, biar betoi.... aduiii

Mimy Hamid said...

ahh tak sanggup..aset tu

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker