Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, January 15, 2011

Hilang

Dompet hilang!
Duit, Lesen, kad2 bank, Kad Kredit, Kad Tesco NSK, Voucher JJ, Voucher diskaun, gambar abbi n famly, Kad Nama penting2, kad Kesihatan, no telefon makcik urut, resit terkini, surat guarantee.. turut hilang!
huh!
tapi..
verrryyy lucky sikit, sebab hari tu keluarkan I/c letak dalam beg telefon bimbit! jadi, tak perlu buat ic baru! Alhamdulillah..

hmm

mood terkesan sudah..

stats pun terkesan sudah.. hmm
:-(

13 comments:

ardinihumaira said...

haaa... mujur dah kuakan ic kan. isk2.. tang nak wat ic tu leceh. nak g opis wat ic tu laa liat betul. adik dni hilang ic, dekat 8 bulan nak spm baru wat balik ic tu... kalo dni tah bila nak wat ntah ;p

Kazaztan Team said...

tabah ye...dugaan tu..cpeat2 cancel the atm card tu...

azieazah said...

Aduhhh malangnya.
Sedih sekali, tapi sabarlah. Pasti ada hikmahnya...

Mujur IC tak ilang, sebab nak buat IC baru memang leceh. Selagi IC tak buat pula, selagi itu kad-kad bank tidak dapat diuruskan. — pengalaman Kak Azie dulu selepas kena ragut.

mzhany said...

owhhh sgt penat bile dompet iulangkan, eh dah block semua atm kad ker?

especially atam yg boleh gune debit kad tu...

deena farhana said...

hasbunallah wani'mal wakil..

deena tumpang bersimpati atas musibah yang melanda kella..moga ada berita gembira dan kebahagian menggantikan kesedihan ini, i/allah ta'ala..

salam syg buat sahabatku kella..

ciK LyndaWawa igUana said...

ala..ciannye..=(

ct_nurmarlissaa said...

kesian kamu....hilang kat mana...tue...sabar nyek...kamu niee sedang diuji....

Kakzakie said...

Gundah gulana
mendapat ujian darinya
tak mengapa
pasti ada hikmahnya
menguji keimanan
syukur....
bibir masih mampu
menutur alhamdulillah
ganjaran itu pasti ada

kella said...

terima kasih untuk semua! terharu dengan kawan kawan yang ada ni! kamu semuanya kurniaan terindah!
ada hikmah dan rahmatnya..

beg tu kan dah 5 tahun pakai..
byk khazanah2 lama, memori2 kat situ...
no2 kontek pun banyak..

ini kujadikan sebaagai peringatan juga.. atas kecuaian diri sendiri!
lepas ni kena lebih berhati hati..

Alhamdulillah atas ujian Allah ini..

terima kasih korang semua!

hamzah ian said...

aku pernah ilang gak dulu.. ayoo.. nak ganti semua tu guna duit gak.. adess

CT NoArIzAh ArIs said...

Pernah terjadi pd sy...pengajarannya supaya lebih berhati2 dan jgn simpan semua yg penting dlm satu dompet sahaja.

Nadine said...

Alahai kesian you. hilang kat mana, kella? tp untung ic ade. leceh tul nak buat ic baru ni..

pasni more careful ye dear :)

Mimy Hamid said...

kad nsk?? eheheh jom siping umah sesama disitu..aik beb camner leh hilang ni...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker