Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, January 4, 2011

Gambar petang ini: sepetang di PD

lepas dengar lagu senyum mari layan gambar.. =)
~dengan flash~


~tanpa flash~

cantik tak pemandangan ni?
aku suka...
korang suka?

banyak gambar cantik yang berjaya di snap masa di sini..
nanti kita kongsi lagi ya..

:D

7 comments:

LyNn HaMzAh said...

suka suka...cantik gmbr tu kella...

Adinda Amy Sensei said...

salam kella...

wahh sangat indah gambar tuuu....suatu senja yang indah di tepi pantai yang merekah... :)

mzhany said...

kella, cantikkkk gmbr...huhuu sronok kan tgk pemandangan ni...

tatabear said...

salam kenal kella. cantik gambar2 tu. lirik lagu tu pon best!

kella said...

k lynn: cantik! alhamdulillah.. itulah dia nikmat keindahan yang diberi oleh Allah.. Subhanallah..

Amy: salam amy! terima kasih singgah sini ya! :) ya.. syukur.. memang indah.. bertuah dapat menikmatinya.. :)

Mzhany: ya! memang seronok tak terkata.. terima kasih hany.. :)

tatabear: terima kasih singgah ke sini ya! ya.. lirik best melodinya pun best apa.. kan? =) senyum sikit..

CT NoArIzAh ArIs said...

Cantik gambar yg ada flash tu...sy suka sgt!!:)

Mimy Hamid said...

edit ke hapa ni..cuba bgtau kamera apa ko pakai...ke dah beli kamera baru ni..hehe

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker