Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, January 27, 2011

nak demam

"rasa macam nak demam"
" kau nak ke demam?"
" ishh.. mestilah taknak.."
" tu.. yang kau cakap 'nak demam' tu...cakaplah taknak"
" laaaaaaa.... hmm..ya la.. hmm maksud aku, badan ni menunjukkan tanda2 akan demam je.."
" hehhehe..."
" susah bercakap dengan orang pakar bahasa ni.."

hmm... pening kepala..
badan terasa sengal sengal.. seram sejuk je rasanya...
macam akan demam je jadinya..
kerja banyak ni!
ufff fening laa.. fening...

maaf la, tak dapat nk jln2 lagii..

10 comments:

mzhany said...

huhu cepat cepat amek ubat kella. skrg cuaca tak menentu kot...

nabilah_2908 said...

sama lah kita...

sintom2 akan demam sudah ada + sakit gigi lagi...haih bertambah parah...

dugaann....sabar...sabar...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SAKIT GIGI

azieazah said...

Lepas ni cakap, “esok saya rasa nak MC lah...”

hahahahaha

LYAfrina said...

take care kella,,
kalo rasa nk demam.. cpt2 mkn panadol

Nadine said...

kesiannya..cpt2 makan ubat ye Kella. Have a good rest, get well soon dear. Musim demam skang. Faaz pun br baik demam..

My Little Diary said...

salam

kella... jaga diri tau... kalau dah rasa2 mcm nak demam tu, cepat2 cari ubatnya... :)

Kakzakie said...

kalau tak sihat kena rehat selepas makan ubat. tak usah risau yg lain-lain....

Adinda Amy Sensei said...

salam kella...

semoga awak akan selalu sihat dan bahagia di sana...

mamawana said...

kadang2 ada org nak demam sebab dpt MC..monteng kojo...walhal sakit sikit jo.

TUKANG KATA said...

hahaha great to be misunderstood.

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker